Ole@Automote Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Den bilen der var fantastisk rå Hvitt er kult. Skjønner ikke hvorfor så mange har mye imot hvite biler, jeg tenker dekaler og racing bil med engang jeg. Tenk bare på Warsteiner el lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Enig med autoart. Liker faktisk hvitt veldig godt jeg. Er litt "racing" look med hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Den bilen der var fantastisk rå Hvitt er kult. Skjønner ikke hvorfor så mange har mye imot hvite biler, jeg tenker dekaler og racing bil med engang jeg. Tenk bare på Warsteiner el lignende Jeg er en av de som hater hvite biler.. Jeg sier ikke at ingen biler kler fargen hvitt (e36 compact er en av de få som gjør det ) Hvite racingbiler med masse klistremerker og fete felger kan selvfølgelig være tøfft! Du nevner selv Warsteiner, jeg er helt enig, den er grisekul.. Herbie er også kul.. Men det er ikke pga fargen, det er pga kombinasjonen av farger, reklame, felger, og racingpreget som det gir.. Men... Hvite vanlige biler er bare kjedelige! Fargen er tam og vil aldri se skikkelig blank ut. De reflekterer ikke noe særlig av omgivelsene heller(unntatt om natten.. men i mørket er alle katter grå ).. de er bare hvite.. Men for all del, pell ut interiøret, putt inn ett gullfarget bur, kast CSL stylingen(eveltuelt bytte den i eisenmann sitt GTR kit) og få på BMW motorsportdekaler.. så har du en fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå