Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Ja som sagt er spørsmålet mitt om dei passer? Kan få tak i det til min bil, og ettersom dei nye 5-serie felgene er ganske feite, kunne eg godt ha tenkt meg dei.. Men passer dei? Eller må eg bytte heile skiten?
Lien Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så har E60 et innpress på 15 mm så da skal vell det gå greit siden E34 har 20 mm..
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Skrevet Januar 22, 2006 Ok. Innpressen, kor du måler den? Er det rundt akslingen?
Gunnar Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Ja, de passer, men du må ha senterringer. Akkurat som med felger fra E39.
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Skrevet Januar 22, 2006 Ok... Nokon som veit kor eg får tak i sentrerringer? Har absolut 0 (!) peiling på felger og kva som passer kor!
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Senterringer får du hos din nærmeste felgforhandler
Lien Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Ok. Innpressen, kor du måler den? Er det rundt akslingen? Innpress er hvor langt ut i hjulbuen felgen sitter.. Dess høyere innpress, dess lenger ut i hjulbuen sitter felgen..
Jarle Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Ok. Innpressen, kor du måler den? Er det rundt akslingen? Innpress er hvor langt ut i hjulbuen felgen sitter.. Dess høyere innpress, dess lenger ut i hjulbuen sitter felgen.. Trodde det var motsatt jeg? Prøvde noen felger med ET35 og de stakk utenfor, prøvde så ET47 og de gikk innenfor.
Gunnar Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Trodde det var motsatt jeg? Prøvde noen felger med ET35 og de stakk utenfor, prøvde så ET47 og de gikk innenfor. Stemmer det. Innpresset er hvor langt ut fra senteret på felgen "anleggsflaten" mot skiva/navet sitter. Jo høyere positivt tall jo lenger ut fra senter sitter anleggsflaten, og det betyr dermed at høyt innpress gjør at felgen vil sitte lenger inn enn en med lavt innpress.
Arimanni Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Skrevet Januar 23, 2006 Ok... Da har eg lært noko nytt i dag også Da blir det E60 felger på meg til sommaren
Lien Skrevet Januar 23, 2006 Skrevet Januar 23, 2006 Var det jeg mente jeg og egentlig men fikk tastet "dess lenger ut i hjulbuen sitter felgen" i steden for "dess lenger inn i hjulbuen sitter felgen".. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå