Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ja noen er ganske tung på føttene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 bare å ta utrykningslappen, få seg jobb i en utrykningsetat, så kan man kjøre me blått men e enig i at satsene her til landet er langt over mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Men skal ikke de oppgi hvilke paragraf av loven du har brutt? Mener det er slik at når de skal skrive ut en bot, må de oppgi paragrafen på den loven du har brutt, slik at du skal kunne lese loven du har brutt, og slik at de ikke finner på lover selv.. Men uansett så burde han "tøffingen" sjønne såpass at dette ikke var noe utrykknings bil, for de har blålys i grillen, ikke i lyktene, og har også lys bakover.. du kan f.eks klage på at han bare gikk inn i bilen, og at han kom med en uriktig påstand om at han hadde gitt advarsel.. noe han heller ikke har lov til.. så jegslenger meg på resten her, ikke gi deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Det har vel noe med at det ikke er lov og sette på blå lys på bilen. Verken i park lys, dioder på spylerene, eller neon inni eller under, når man kjører. Tror vel også at politiet så at det ikke var utrykknings kjøretøy du hadde, men de er dritt lei av alle som kjører med blå lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Det er lov å ha blåt lys fra cd spilleren men ikke nede ved beina..litt teit da,lyser ganske bra fra spilleren min..Å polti har stoppet meg ganske mye før,jobbet natta du burde klage å se hvordan det går,man taper ikke noe på det..hvis du ikke går i retten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hehe,jaa..men dei va vell litt mer blå akti en Xenon!menmen...får høre i morgon,so skal eg ji beskjed på tråden! Mine Xenon er 6500K og mine EA er 6500K....så dersom eg får trøbbel så må dei klage på Xenon som blålys og..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 du kan kanskje ikke bli tatt for fargen men er ringene merket 3.1 Lyktene skal tilfredsstille minst ett av følgende krav: a) Være E-merket med symbolet A i henhold til ECE-reg.nr. 7, serie 01, tillegg 4, rettelse 2. Være e-merket med symbolet A i henhold til direktiv 76/758/EØF, som endret ved direktiv 87/354/EØF og direktiv 89/516/EØF. c) Være godkjent og merket i henhold til annen standard med tilsvarende krav som i alt. a eller b. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ....nei men hovudlykta er merka, og AE sitter inne i denne. Så eg kan håpe ein "grønn" konstabel godtek dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 føcker bare opp stemninga no! skal montere angel eyes velgig snart nå,skal bare på eu kontroll først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 føcker bare opp stemninga no! skal montere angel eyes velgig snart nå,skal bare på eu kontroll først! ...ja eg vart litt usikker på deg no Paulsen. Trudde du var klar for dette sjølv ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå