haakon Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 gikk en tur idag og så da en tilsynelatende strøken 518 93mod med tilsalgs i ruta. den hadde gått under 140k og hadde ikke rust el slitt interiør. så temmelig fresh ut. prisen var 54k. er dette en grei pris og hvordan er bilen? tenkte at 1.8 muligens var litt snaut i 1.5t bil? har en bekjent som trenger bil nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Har ikke disse M40 motor? Eller ble det et skifte i 93 til M43..? 54k er drøyt synes jeg, i prinsippet. Men er understell og karosseri i perfekt stand kan det være en bil som har stor bruksverdi i mange år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Har ikke disse M40 motor? Eller ble det et skifte i 93 til M43..?54k er drøyt synes jeg, i prinsippet. Men er understell og karosseri i perfekt stand kan det være en bil som har stor bruksverdi i mange år fremover! Enig...med et modent temperament har E34 518i absolut en stor bruksverdi...meget bra kvalitet i kombinasjon med en fornuftig økonomi skader ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Synest prisen var for høg + at den er vanskelig å selge videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 hmmm prisen er for høy... og jeg som ga 100k for min i 2005. orker ikke tenke på verditapet på tds`en imorgen er det på tide å jobbe litt overtid igjen så man holder hodet over vannet og tåler tapet... folk tror at man er sur,men når man har kjørt buss en 12 -13 timers tid er det lissom nok: er det for mye snø for deg gamlemor? selfølgelig skal jeg ta spaden fatt inatt å fjerne det komunen ikke har råd el tid til, om bussen går til østerås!?-det står vel bussterminalen på den så jeg tror ikke det.. nei vi tar ikke kort...nei jeg har ikke overgang til nesodenbåten...nei du kan ikke reise gratis selv om du ikke er på trygd... jiiihaaaa. men snart er det 2uker fødselsperm og påfølgende 5 uker pappaperm og 5 uker ferie som jeg kan jobbe svart i så man får svelge unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ja, 1,8 liter er litt snaut i ein 5 serie, ingen tvil om det. Kjenner til ein som hadde det før, var ikkje mykje pulver i den kjerra neei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Det er sikkert M43 motoren som står i denne bilen og det er en meget bra motor med bl.a registerkjede. Mange mener dette er en helt grei motor i E34 som forøvrig "bare" veier 1360kg i denne varianten. Det er nok et stort prutningsmonn på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Den er faktisk ikke så ille, samenlignet med tilsvarende fra samme tidsperiode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hmmm prisen er for høy... og jeg som ga 100k for min i 2005. orker ikke tenke på verditapet på tds`en imorgen er det på tide å jobbe litt overtid igjen så man holder hodet over vannet og tåler tapet... folk tror at man er sur,men når man har kjørt buss en 12 -13 timers tid er det lissom nok: er det for mye snø for deg gamlemor? selfølgelig skal jeg ta spaden fatt inatt å fjerne det komunen ikke har råd el tid til, om bussen går til østerås!?-det står vel bussterminalen på den så jeg tror ikke det.. nei vi tar ikke kort...nei jeg har ikke overgang til nesodenbåten...nei du kan ikke reise gratis selv om du ikke er på trygd... jiiihaaaa. men snart er det 2uker fødselsperm og påfølgende 5 uker pappaperm og 5 uker ferie som jeg kan jobbe svart i så man får svelge unna Om bilen din er i bra stand, har du ikke store verditapet på den der enda. Tds`en er lettsolgt, og holder seg bra i pris. Masse av de som holder godt over 100lapper enda. Bytt jobb da mann. Forandring fryder, men man må ikke tru at stillingene faller ned i postkassen av seg selv. Gå ut å "selg" deg selv, men mener da ikke seksuelt selvf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 første bilen eg hadde var en 95 modell 518 i som foreldra min kjøpte ny i 1995, eg har hatt den siden 2004, da eg kjøpte meg M5 i sommer!! de er en kjæmpe bil og er av skikkelig kvalitet, eg hadde M43 motoren med 115 hk. helt greit, men er ikkje noe fres i forhold til M5'en:=) eg kan vertfall annbefale denne bilen! eg solgte min for 65 000 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå