jcvold Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg skal kansje kjøpe e36 cab snart,så da vil jeg ha en sånn "vinge". hvor får jeg kjøpt sånn? pris? tror det er seidl som lager de.kalles "air-boot" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 ja for den var jo lekker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 jepp,passer fint på en cab! en større vinge på cab gjør jo at den ligner en handlevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvorfor ikke den lille spoileren som E46 M3 har? Den er jo liten og diskret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvorfor ikke den lille spoileren som E46 M3 har? Den er jo liten og diskret... Enig! Seidl lager jo noe av det mest stygge som er av styling, var ingen overaskelse om det er seidl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 beklager jcvold:den vinger var direkte lite pen.... mange andre alternativer enn den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Er det meg, eller går de vingene vidre bak langs bagasje lokket ? Skaper 2 firkant lignende greier her?! hmmm.. vet ikke hva jeg skal si.. Liker du den, fyr på, men jeg hadde valgt noe mer diskre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 dette så ikke bra ut. hekkspoiler på en cab er meget uheldig spør du meg. Har selv hatt E36 cab, og det er en flott bil, uten å kaste alt for mye dritt på den. Spar heller de spenna til noe annet dill dall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jepp,passer fint på en cab! en større vinge på cab gjør jo at den ligner en handlevogn Noe sier meg at Ch88 var ironisk.. Syntes ikke noe om det jeg heller, men hvis det er Seidl kan nok OS Bildeler eller Streetdesign.no skaffe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvorfor ikke den lille spoileren som E46 M3 har? Den er jo liten og diskret... Det er ingen spoiler, sikkert dyr også.. Den spoileren som sitter på den cab`en. Hører med til Seidl wide body kittet, den er kjempe tøøfff!! Skiller seg godt ut i mengden. Får kjøpt den hos GS-bildeler eller Styling-tech. Pris må du nesten ringe å høre om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Ikke pent i det hele tatt. Mye finere med den lille spoileren E46 M3 har. Den er stilig. Dagens sitat: "større vinge og den ser ut som en handlevogn" Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 dette så ikke bra ut.hekkspoiler på en cab er meget uheldig spør du meg. Har selv hatt E36 cab, og det er en flott bil, uten å kaste alt for mye dritt på den. Spar heller de spenna til noe annet dill dall. nå var det ikke det som var tema,var det vel? jeg lurer på hvor man får kjøpt sånne,men jeg prøver G.S. thanks for nothing pal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 "seidl air-boot sett" 3.760,- u/bremselys hos g.s .... stive priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Det bildet der viser hvor mye penere det er med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 "seidl air-boot sett" 3.760,- u/bremselys hos g.s .... stive priser? ...då var den dyr! Eg hiv meg og på massen i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå