Gå til innhold

M3 3.0 vs 3.2

Günther
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

angående at 3.2 yter mindre enn 321 hk vet jeg ikke om jeg tror på,tror målingene til supersprint var litt "shady", for når e36 M3 evo kom var det mange oppslag og tester om den i diverse motorsportblad,og det var en big deal at den ytte over 100 HK per liter slagvolum,og det er bra for en sugemotor,på den tiden var det bare honda 2000 som kunne overgå det hk kontra slagvolum ratioet,og det er vel ikke noe man bare kan skryte på seg,uten å bli gjennomskuet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si meg enig i dette. At BMW skulle komme med skrytehester synes jeg virker litt rart.

Men hva er alt dette snakket om E36 M3 og EVO?? Er det ikke bare E30en som har M3 EVO? Jeg er mer teknisk enn litterær på M3-siden, men føler at E36 M3 og EVO ikke klinger helt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel engelskmennene som kaller 3.2 for evo, men mener også at det ble produsert en M3 som bare ble lansert i england som også ble kalt evo i veldig begrenset antall. den fikk man kun i rød og som høyrerattet. husker ikke om det var 3 eller 3.2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Ble det noe enighet om hvilken av motorene som var best?

Virker ikkje sånn nei,hehe.... Blir nok bare synsing....

Sjøl har eg kjøpt meg en 3.2ltr M3,men kjem vel ikkje på veien før til neste vår(cab). Gleder meg stort til å teste potensialet på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...