Evopower Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 En kamerat av meg skal kjøpe seg en 318iS sedan 1994 modell, med M3 optik styling og senkesett. Alt originalt fra fabrikk. Sportsseter og litt sånt. En såkalt Special Edition. Meget spesiell og fin bil!! Han ska gi 49.000 for denna. Hva synes dere om prisen og har dere hørt om denne spesialutgaven? Tenkte jeg bare skulle sjekke litt før han "får lov" av meg til å kjøpe den..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hvis den ikke har gått altfor mye, mye rust og bulkete og hærjet så den er STYGG og er i bra teknisk stand er det ikkno å si på prisen egentlig.. synes da det virket ganske billig til å være en isbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Bilen er veldig fin, litt overflaterust på den vanlige plassen, nemlig jekkfestene, men bilen har ny lakk og foringer byttet for 5 år siden. Bremser ble byttet for 17.000 Kr for 50.000 km siden. Gått 257.000 km og litt rust i hjulbuer bak, men dette skal vi fikse, da vi sikkert skal valse hjulbuene i samme slengen. Jeg ble sjokkert over prisen! Billig... Skal få lagt inn bilder. Dere vil bli overrasket over hvor mye bil dette er for pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Virker veldig billig det der. Bare den ikke er veldig herjet? Så ut til å være bra med utstyr også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Høres ikke ut som et dårlig kjøp det. Men er bilen sliten motormessig så kan det jo fort koste litt da, har jo gått litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Herjet og herjet, er en ungdom som har hatt den. Har hatt den i 5 år, så han har vel fått et forhold til bilen og behandlet den fint. Har sikkert gasset en del som ungdommer pleier å gjøre, men han var veldig nøye på å ikke passere 3000 o/min før motoren var varm og dessuten har både han og forrige eier KUN kjørt på Castrol sin BMW-anbefalte olje hele tiden. Oljebytte hver 10.000 km. Høres bra ut så langt ihvertfall! Kjørekomputer var det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 pass på å sjekk toppen! jeg kjenner 3 stk som har hatt 318is og elle har hatt problemer med toppen! 2 av de jeg kjenner har toppen sprukket får.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Kjørt litt mye, men det er billigt for en slik sedan modell alikevel..så lenge den er fin innvendig og ikkje for mye rust utvendig som du sa er dette en bra pris trur eg..er det en class 2 is? har den gt vingen og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ja den har den vingen som er dobbel på en måte. Vanskelig å forklare. Fint om noen hadde hatt et bilde av den. Nydelig vinge! Første gange jeg har sett den og den passet bilen kjempebra syntes nå jeg.. Bilen er for det meste langkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå