Viko Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Tilsalgs. www.autodb.no Synst den bilen var nydeleg fin Eit minus: autolat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 ...meget bra, men er eksos ombygd?..kan ikkje bestillast med det? Kvifor er det ikkje AngelEyes på den?...trudde det var orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 ...fiksar bilde no viko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Nei, coronaringer ("angel eyes") er ikke standard på E90. Dette får du først når du krysser av for 522 xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 ...fiksar bilde no viko! Ja takk for hjelpen Ove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Nei, coronaringer ("angel eyes") er ikke standard på E90. Dette får du først når du krysser av for 522 xenonlys. er det slik på e60 og? eller er det ikkje eit alt utan xenon på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Det er standard med ringer på E60, men de ytterste ringene er større på biler uten xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hakk i plata i dag eller Ovex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 ja de lysene så litt rare ut... litt av bilens sjel er borte når man har slike kjipe lys... jeg syns E60 ser litt tøff ut uten xenon, men jeg kunne aldri tenkt meg en bil uten xenon-lys... TAS: er du ikke enig at xenon-lysene på E60 er vanvittig gode. det syns i alle fall jeg... de er kjempefine... Testet en Cayenne herendag.. den hadde også veldig gode lys.. men E60 var hakket bedre .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Uten Xenon til venstre og med Xenon til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hakk i plata i dag eller Ovex? er det berre eg som slit med dette? Mange ganger eg kikkar tilbake på ein tråd så er det same innlegget frå meg fleire ganger...oppdaga ein gang det var 4 identiske etter kvarandre. Så går eg inn litt seinare så er kanskje alle untatt eit vekke (kan vere ein moderator som har fjerna dei andre...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Uten Xenon til venstre og med Xenon til høyre det ser håplaust ut utan xeneon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Forskjellen fra xenon og ikke xenon er nesten som dag og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 E46'en min har bedre nærlys (xenon) enn det er langlys på Passaten (H7).... Aaldrig meir ein bil utan Xenon (og helst BiXenon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 E46'en min har bedre nærlys (xenon) enn det er langlys på Passaten (H7)....Aaldrig meir ein bil utan Xenon (og helst BiXenon) Har du først hatt xenon så blir xenon på neste bil og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå