Gå til innhold

S14 Stroker kit!


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

s14 e30 m3 stroker kit 2,5L tilsalgs

Orginal nitrit behandlet evo 3 veiv (87mm slag) og balanserte/ justerte staker (av Ebb) Og smidde 95mm stempler 11,2cr! Cat innsugs kam følger og med!Grom oppgradering på din slitne 2,3s14!! Som nytt selges 15000,- Bud Ta kontakt på mail/evnt tlf

pcykom3@yahoo.no

tlf 91636229

Mvh Yngve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et sånt "300hk kitt?" Hørtes rått ut :D

Min gjetting er nok en ca 220+ hk heller. Er jeg langt unna nå Yngve?

Ikke for å kjøre denne salgstråden ut i offtopic, men jeg vil bare si at dette må jo være en fantastisk anledning for S14-gutta å endelig gi den motoren noen skikkelige deler? Hadde jeg vært en S14-person, så hadde dette vært en løp og kjøp-tråd... !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan selge uten kam og staker: 10k/bud! Løp å kjøp! Delene er som nye, Gått en sesong! Ubrukte stempelringer følger med!

Har diverse annet små snaks som kan medfølge....

Dette er billig. Bare synd at når endelig det kommer slike deler som du har for salg, så er alle internett-trimmerene "fraværende"... Dette er iallefal en handel som jeg hadde knust til med hvis jeg hadde hatt S14-motor. Eller hadde hatt planer om..

Ikke for å ødelegge tråden din med dette innlegget, men du burde fått solgt de her delene dine til en av de S14-fantastene her synes jeg. Det er jo knakende billig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...