voodex Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Er det noen som vet hvordan man monterer alarm med sentrallås på en E36? hvor ligger event ledningene til sentrallåsen osv??
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 bak sparkepanelet på sjåførsiden finner du noen blå og hvite ledninger! disse er til sentrallåsen!
voodex Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 genialt går disse til begge sidene da? skal nåkk få dette fikset omså jeg må bruke hele natta
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 er lenge siden jeg la opp alarm på gamlebilen, men jeg mener å huske at det er to blå og to hvite. en hvit og en blå går kun til sjåførdør, og de siste går til begge! er ikke sikker, men jeg tror det var sånn! prøvelampe er din beste venn!
voodex Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 jepp fant de ledningene men så kom det til å montere alle de ledningene fra sentralen??? der står æ bom fast ja. er 6 ledninger
voodex Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 Da har jeg holdt på i nesten 6 timer å fått alarmen til å funke med blinklys å sirene. har fortsatt ikke forstått med på de ledningene til sentral låsen. fant så å si ut av det. men når jeg skal åpne å låse døra kommer det bare ett klikk i døra akkorat som at de ikke får nokk strøm på en måte. noen som vet hvorfor det bare blir denne raksjonen?
Filur Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 kan være at armen fra sentrallåsmotoren som skal åpne/lukke låsen er litt treg/sitter fast, prøv å smøre den med noe tyntflytende. hadde samme problemet med ene bakdøren så jeg hadde på litt symaskinolje, funker fint nå...
Tommy Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Tror du trenger noen skilledioder på E36 på kablene til sentral låsen. Send en PM til Mr Stream her på forumet, han kan nesten montere disse alarmene i blinde.
StigJ Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Kanskje ikke i blinde. Men har montert en hel del av dem ja. Nå vet jeg ikke årsmodellen på bilen din. Men det kan være at du må bak hanskerommet for å kople til sentallåsen. Det kan være at du bare kan operere førerdøren hvis du bruker ledningene i venstre sparkepanel. Hva slags type alarm er det du monterer? Kan du sende oversikt over sentrallåspluggen og fargekodene. Kanskje en bruksanvisning på nett hvis det ikke er DEFA. På E36 må du klippe over de to ledningene og kople til 4 av sentallåsledningene til alarmen. Men mer kan jeg ikke hjelpe til uten skjemaet til alarmen.
Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 har ikke tilfeldigvis koblingskjema til en Enforcer bil alarm med startsperre/sentrallås? aner ikke modell men om du har så send alt:P har et problem med enten alarm eller sentrallås.. Mvh Stian stian.b0rresen@gmail.com
M3cabriolet Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 har du prøvd å låse bilen opp/igjen uten ay døra er åpen? bila mine låser seg ikke så lenge døra ikke er lukket! og jeg koblet meg på en blå og en hvit ledning på bilen min, det funka konge!
voodex Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 døra sto faktisk åpen ja... hmm kansje jeg kan prøve det først. Mr streamer æ har en alarm som hete Aolin. finner ingen bruksandvisninger på nett heller. å i bruksandvisningen så var det 5 forskjellige koblingsmetoder. positiv og negativ blandt annet.
voodex Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Skrevet Januar 27, 2006 har nå prøvd med å låse med døren igjenn men funket ikke... kansje jeg kan tegne av og sende dette på mail?
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 hmm... låser ikke e36 med jording-signal tro?
BEMWE Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 om du kobler sertrallåsen riktig på en enforcer skal alt funke. enforceren leverer et signal på 0,7 sec og ett på 3,5 sec. det kan du velge. min trenger bare ett på 0,7 har en 98 modell. er et skikkelig kobleskjema med og om du kobler det i henhold til hva type sentrallås du har så funker det. er interessert i å høre om du har fått resten til. trenger en diodeskiller til dørbryterene, et slit å finne de. ellers hvordan koblet du til blinklysene og fikk de til å funke skikkelig.??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå