Gå til innhold

Har bruktbilprisene steget i det siste?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Satt i går og søkte gjennom BMWer i prisleiet 10-50k på Finn og AutoDB i går, egentlig mest av nysgjerrighet, og fant forbausende få, nær sagt ingen, E36 til rundt 30k, og også veldig få E34 med 12V til under 30-35k, på tross av at de fleste har gått 250k+!

For bare noen måneder (før jul) siden var det såvidt jeg registrerte helt annerledes, med opptil flere E34 520i til 18-25k, og en god del '91-92 E36 316i/318i til ca. 30k. Er det normalt at prisen går sånn opp etter jul, eller hva er det som foregår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var vanskeligre og vanskeligre å selge bil jeg?

Det raskeste jeg fikk solgt en bil, var etter å ha satt en cab til salgs i Mai mnd på Autodb, den ble solgt etter 2 dager.

Den stod leeenge på vinteren til en billigre pris, ingen interresse.

Den vanskeligste bilen jeg solgte var en 94 mod 320ia coupe, mager interesse på en coupe med automat gitt, til tross for skinn, og klima.

den sleit jeg voldsomt med gitt.

mulig pga km også, den var gått 178.000km.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte òg at det var mange billige E36 (blant annet) til salgs før 2006. Jeg tror at grunnen til at det ikke er så mange lenger er at de fleste billige bilene er solgt... En kamerat av meg har kjøpt 4 stk. og solgt videre 3 av dem med god fortjeneste etter å ha fikset de opp for en slump med penger og noen sene kvelder med jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å selge min E36 før jul til fordel for en stasjonsvogn. satt en grei pris til 69000kr på 194.000km siden bilen ser bra ut og er velhold.

Satte kun annonse i autodb.no og lapp i vinduet.

Men ingen bet på. var 2 stk som ringte og en fyr og sønnen hans var å så på den. Hadde den for salg i 2 månder før jeg bestemte meg for å beholde den (kjærringa som ville selge).

Vil absolutt tro det er lettere å selge biler om sommeren ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...