Gå til innhold

Skal du til Rudskogen i Sommer?

jcvold
 Share

Skal du på rudskogen i år?  

80 stemmer

1. 1. Skal du på rudskogen i år?

• Nei
      17
    • JA,selvfølgelig!
      63

Anbefalte innlegg

Hmm, nei, jeg må nok prioritere Roskilde, siden Tool spiller. ;)

Kanskje en tur innom Koed?

prioriter quart istedet da vel?

Tja, blir ikke det samme. Tipper det kommer fler kule band på Roskilde også. Det ryktes om Radiohead, og det er verdt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo? Det er da ikke langt unna. kanskje 40mil unna? ikke så langt engang mener å huske det etter jeg var noen uker i militæret i kristiansand. Du tar jo ferga fra horten så er det bare en 40 min til rudskogen derfra.

Stemmer det. Det er ca. 30 mil fra Krsand til Rudskogen + 30 minutter på en av Bastøfosen-ferjene. Litt over 3 timer fra Krsand til Horten er fint innen rekkevidde, så 4.5 time totalt er nok ikke så langt unna.

Jeg pleier å være på treffene til BMW ccn treffene på Rudskogen og Våler. Skulle nesten ikke tro det var mulig, men det kolliderer med begge gatebil treffene. Så det blir vel rudskogen på meg. Slik at jeg får med meg ett av hver.

Men dette er treffene som er i mai og september. Det største gatebiltreffet er i juli, og det kolliderer ikke. Det er også dette tråden primært omhandler.

For min egen del tror jeg det er større sjanse for at jeg tar en tur i mai eller september. Er nok en fare for at julitreffet kræsjer med ferie eller rogalandstur for evt. sommerjobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i ny jobb til onsdag og det første jeg skal gjøre er å sikre meg ferie 13 og 14 juli! Må booke bilhenger også, huff, mye stress! :x

...det er då ein fin intro på ein ny arbeidsplass.....eg må ha fri!!!

hehe.. det går nok bra, kjenner sjefen, det er onkelen til dama, har vært på fylla med han tilogmed, så har skjønner nok hvor viktig det er for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...