Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvordan får jeg kobla ut sentrallåsen i 325'n min? ei dør vil åpne seg, alt annet er låst=\ veldig irriterende.. er montert en Enforcer Bil Alarm i bilen fra forrige eier og har en anelse om at den kanskje kan ha noe med at låsene ikke vil fungere som de skal.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Sikring som kan fjernes? Finn styringsboksen til låsen, og (klippe-klippe) koble fra strømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 finner ikke ut hvor i sikringsboksen det er=\ ifølge boka skal det stå en sikring i spor "27"..greit nok, men der er det ingen? og det er reaksjon i alle låsene, men bare en åpner seg..kjenner jeg blir litt irritert..=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Det kan være ettermontert sentrallås i bilen din. Da er det en driver i hver dør som er satt inn. Virker låsen treg når du bruker nøkkelen i låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja, virker treigt=\ er bare den ene døra som vil opp..den andre sitter bom fast. får se litt mer på det der i natt:P må vel demontere hele bilen for å finne fram til den lille usaklige feilen som gjør hele greia:P garantert en liten filleting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå