Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Hvordan får jeg kobla ut sentrallåsen i 325'n min? ei dør vil åpne seg, alt annet er låst=\ veldig irriterende.. er montert en Enforcer Bil Alarm i bilen fra forrige eier og har en anelse om at den kanskje kan ha noe med at låsene ikke vil fungere som de skal.. Takker for alle svar!
2RE_Racing Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Sikring som kan fjernes? Finn styringsboksen til låsen, og (klippe-klippe) koble fra strømmen...
Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 finner ikke ut hvor i sikringsboksen det er=\ ifølge boka skal det stå en sikring i spor "27"..greit nok, men der er det ingen? og det er reaksjon i alle låsene, men bare en åpner seg..kjenner jeg blir litt irritert..=\
StigJ Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Det kan være ettermontert sentrallås i bilen din. Da er det en driver i hver dør som er satt inn. Virker låsen treg når du bruker nøkkelen i låsen?
Stian Børresen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 ja, virker treigt=\ er bare den ene døra som vil opp..den andre sitter bom fast. får se litt mer på det der i natt:P må vel demontere hele bilen for å finne fram til den lille usaklige feilen som gjør hele greia:P garantert en liten filleting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå