Gå til innhold

skal ha nye felger til e46

maxmix
 Share

Anbefalte innlegg

desse har eg og i vinteravdelingen min...kor beide er dei?

Mine er 17x7,5 og 17x8,5 så eg slit med å finne dekke som ikkje er håplause å køyre med.

Kva brukar du?

hmm, er ikke sikker på bredden på felgen, en det sto 225/40-17 fremme og 245/35-17 bake , sommerdekk..

på vinterdekke som er på nå, så la de på 225/40-17 framme og bake, de sa det var forskjell på bredden, men de skulle prøve uansett, og det gikk..

har på piggfrie Vredestein WINTRAC XTREME. de er helt fantastiske på snø, piggfrie på speil is :D en totalt sett så er jeg veldig førnøyd med de ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en meget pen 328ci her i Reisa med 18" originale E39 M5 felger, synes de kler E46 bedre en E60 M5 felger. 8)

ja det var noe rart med de e60 m5 felgene.

Syns M5 felgene var finest. men det er mi mening da. var fine M3 felgene å ja.

er enigi at når man ser felgene umontert så ser m5 felgene kanskje penere og mere wow wow ut.. men på bilene, så synes jeg m3 felgene kledde bilen best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde 215 framme og 235 bak uten pigg...fikk eit par a-ha opplevelsar som eg godt kunne vore forutan! Så eg har no i tillegg 205 pigg på 16" Michelin X-Ice...kjem fram over alt!!

ok.. har du noe antispinn?

for og si det slik: uten dcs3 (antiskrens og spinn) så hadde det vært håpløst med piggfriedekk ja, hjelper sinnsykt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å finne noe annet enn disse valgene? Synes M3 felgene begynner å bli oppbrukte. Da heller jeg heller mot E60 M5 hjula. BBS CH felgene er pene men også litt oppbrukt i mine øyne.

Hva med de nye Hartge Classic 2?

er jo bare grisepene.

h50v10_start_E.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...