maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Skal ha meg nye felger til bilen til sommeren, men er usikker på hvilke felger. enten m5 eller m3 felgene.. hva synes dere er penest da? skal være 19" M5 http://www.felgimport.no/photoalbum/view/?size=medium&id=38955 M3 http://www.felgimport.no/photoalbum/view/?size=small&id=28058 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Heil klart den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Heil klart den siste. Ja er de jeg hadde bestemt meg for før jeg begynte og rote rundt med m5 felgene her er de felgene jeg har nå, men de er overflytta til "vinter avdelinga" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 her er bilder av begge montert på bilene: m5 så litt feil ut ja? edit: ser ut som finn.no er tregt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 desse har eg og i vinteravdelingen min...kor beide er dei? Mine er 17x7,5 og 17x8,5 så eg slit med å finne dekke som ikkje er håplause å køyre med. Kva brukar du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Syns M5 felgene var finest. men det er mi mening da. var fine M3 felgene å ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Går en meget pen 328ci her i Reisa med 18" originale E39 M5 felger, synes de kler E46 bedre en E60 M5 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 desse har eg og i vinteravdelingen min...kor beide er dei?Mine er 17x7,5 og 17x8,5 så eg slit med å finne dekke som ikkje er håplause å køyre med. Kva brukar du? hmm, er ikke sikker på bredden på felgen, en det sto 225/40-17 fremme og 245/35-17 bake , sommerdekk.. på vinterdekke som er på nå, så la de på 225/40-17 framme og bake, de sa det var forskjell på bredden, men de skulle prøve uansett, og det gikk.. har på piggfrie Vredestein WINTRAC XTREME. de er helt fantastiske på snø, piggfrie på speil is en totalt sett så er jeg veldig førnøyd med de ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 eg hadde 215 framme og 235 bak uten pigg...fikk eit par a-ha opplevelsar som eg godt kunne vore forutan! Så eg har no i tillegg 205 pigg på 16" Michelin X-Ice...kjem fram over alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Går en meget pen 328ci her i Reisa med 18" originale E39 M5 felger, synes de kler E46 bedre en E60 M5 felger. ja det var noe rart med de e60 m5 felgene. Syns M5 felgene var finest. men det er mi mening da. var fine M3 felgene å ja. er enigi at når man ser felgene umontert så ser m5 felgene kanskje penere og mere wow wow ut.. men på bilene, så synes jeg m3 felgene kledde bilen best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 M3-felg slår jo aldri feil på en e46, men synes den originale 19"-versjonen med skarpere kanter på eikene (som den på bildet over) er finere enn 18tommeren. Men bortsett fra det; har du vurdert disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 eg hadde 215 framme og 235 bak uten pigg...fikk eit par a-ha opplevelsar som eg godt kunne vore forutan! Så eg har no i tillegg 205 pigg på 16" Michelin X-Ice...kjem fram over alt!! ok.. har du noe antispinn? for og si det slik: uten dcs3 (antiskrens og spinn) så hadde det vært håpløst med piggfriedekk ja, hjelper sinnsykt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Men bortsett fra det; har du vurdert disse? hmm hva heter disse? skulle likt og sett de rett forrfra, synes det så ut som det var lite "luft" i felgen, hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 de felgene "kilronan" viste er vel BBS Challenge? det er hvertfall bbs-felger, og jeg syns de er litt for "vanlige"...ganske mange som har de nå.. er det bare jeg som syns at M5-felger, eller 5-serie felger generellt ikke hører hjemme på en 3-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva med å finne noe annet enn disse valgene? Synes M3 felgene begynner å bli oppbrukte. Da heller jeg heller mot E60 M5 hjula. BBS CH felgene er pene men også litt oppbrukt i mine øyne. Hva med de nye Hartge Classic 2? er jo bare grisepene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå