John H Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Syns tutene ble litt små, men viktigste er jo at du selv er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jepp da.. Tutene er små, men syntes de passer ypperlig til en 318i.. Kan ikke skryte på seg mer enn man har.. Ser i hvertfall mye bedre ut enn den ene tuten som kommer ut originalt, og i tillegg var det billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Noen som har prøvd de på Torshov, til litt over 1000,-? Hvordan er lyden i de? Jeg har sånn universalpotte dtm ifra torshov, å den er det meget fin lyd i. Demper ikke lyden så veldig. Bra med "brøl" egentlig, men ikke altfor mye nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har en universal potte fra fk. Den har 2.5" inn og 2x2,5" ut bak.. Er meget fornøyd med lyden på den Har en liten snutt på mobilen med litt lyd. Kan se om jeg får lagt den ut om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Ikke store greiene.. det er tatt opp med mobilen, men blir sånn ca. 1. En liten film snutt 2. En liten lyd fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hørtes ut som mitt anlegg egentlig.. Men ditt ser bedre ut da.. 2,5" er egentlig passe utgangsrør, 2" blir litt lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå