erlend_p Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har fortsatt begge settene ja, men "AC Schnitzer" felgene er så og si solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva er bredden på Rial felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er ikke helt sikker, men mener å huske at de er 8" breie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva kan du selge dem for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Var igrunn 3000 jeg var ute etter, men kan gå litt ned i pris på rial felgene, men ikke så veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 AEZ felgene er nå solgt. Rial felgene kan jeg senke prisen litt på. 2500 for Rial felgene. Noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 De rial felgene er i Bergen de og eller? Larvik her. Begynner og bli lei av m3 19" Synes de er for store egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Rial felgene er her på Jessheim. Fra 19" til 17" blir litt av en overgang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Joda. Blir jo det, men gi på med litt gummi istedet. Tror jeg er lei av og se mye alu og lite gummi nå... Må prøves. Er det store sår på de eller? Og gummien er til og bruke til nød sånn for testing liksom? Bygger de godt ut forresten? Liker ikke og få fingrene i mellom skjermbuen og hjulet bak. Muligheter for og møtes i nærheten av gamle fornebu en plass om det skulle bli et kjøp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Bygger brukbart ut. Får såvidt en finger inn mellom hjulbuen bak og dekket. Felgene er et35 og 8" Det er et par sår på de, men ikke så veldig dype. Det som synnes mest av skjønnhetsfeilene er at enkelte steder har lakken flasset litt av, men er ikke værre enn at det går ann å gjøre noe med. Skiftet gummien på dekkene fremme sist sesong, så de holder en sesong til, men bakdekkene er så slitte at de bør byttes. Hvis du blir stoppet i en teknisk kontroll med de, så garanterer jeg ikke at du kommer gjennom med de. Er ikke så veldig kjent rundtom her, men jeg skal nok greie å finne frem til gamle fornebu ja. Kan ta flere bilder av de hvis du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja kan du ta noen bilder av de litt på skrå da. Så det er mulig og få et bedre inntrykk av kanten på de. Gjerne noen bilder av skader også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det skal jeg få gjort...kommer med bilder senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ballder: You Have Mail (PM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå