krza Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei! Er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste å ettermontere orginal bmw navigasjon i en e46 coupe? Vil og muligens ettermontere det nye e46 multiratter, med airbag, noen som har peiling på pris på dette oss bmw forhandler.. Regner med det er sinnsykt dyrt, men det hadde vært fint å vite en pris likevel! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei! Er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste å ettermontere orginal bmw navigasjon i en e46 coupe? Vil og muligens ettermontere det nye e46 multiratter, med airbag, noen som har peiling på pris på dette oss bmw forhandler.. Regner med det er sinnsykt dyrt, men det hadde vært fint å vite en pris likevel! takk I Danmark koster et originalt standard navigasjonssystem med 16:9 monitor (delenr: 65900151635) for ettermontering til E46 (fom. 09/99) dkr. 24500,- + div. deler ca. 3000,- + montering (5-10 tusen kroner + moms)....altså sånn ca. 38000,- norske kroner. Standardsystemet har ikke TV, splitscreen, TMC modul (trafikkmeldinger) eller medfølgende digitale veikart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 wow, trodde prisen lå på rundt 30000 i norge jeg, men det var jo endel verre enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 wow, trodde prisen lå på rundt 30000 i norge jeg, men det var jo endel verre enn jeg hadde trodd Kanskje ikke helt billig, men jeg har bare rotet rundt i den danske delekatalogen...og for å få et konkret bud på hva det koster å ettermontere bør du evt. ta kontakt med BMW i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 .....TomTom one kostar under 4.000,- og fungerar perfekt!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 TomTom fungerer optimalt det men det er vel litt penere med originalt! Hvor mye kostet nav systemet på E46 når du kjøpte nybil da tro? Sikkert en del billigere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 naf selger utvilsomt det billigeste garmin gpsene, visst du er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå