Bjørn 320 Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 i og med at vannpumpa er gåen vil vel ikke bilen koke? den trekker ikke vann gjennom motoren.. Kjølevæska som allerede er inni motoren vil vel koke...men temp.sensoren står vel i radiatoren? Høyrest ut som du har litt rett her...
bmwhans Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 ja det inni motoren koker nok. ja trodde sensoren stod i radiatoren jeg å...
? Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 nei, den står i blokka. som ALLE andre biler... er forresten noen biler som har tempføler der også(til elektrisk vifte) du er sikker på at du har lufta den skikkelig? hvis det blir for lite vann i blokka vil ikke varme vannet komme inn i varmeapperat registeret, og heller ikke åpne termostaten=koker. e39 har ikke dårlig vannpumpe, den er jo laget av noe stål av noe slag... hehe.
Rope Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Det var riktig som Alf Lie sa til meg, jeg lufta kjøle systemet og fikk plass til 2 liter frostveske. nå er alt bra igjen.
oroald Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Skiftet termostaten og har ikke hatt problemet siden:) Takk for tipsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå