aakarol Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Kjøpt meg en bmw 520ia shadowline i dag.Motoren er godt ca.180.000km. men den jager på tomgang og bruker jælig med bensin.(24v 150hk)kva kan de vere? mvh Aasmund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 kan være lambdaen, eller kansje luftmengde måleren.. hvertfall det jeg kommer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Er rimelig sikker at det er luftmengdemåleren. Prøv å koble den ut og se om motoren går bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Trur du må smør inn setene med vaselin til å få den til å gå bedre...d fungerte til meg Unødvendig svar.. Sikkert luftmengdemåleren som dei andre seie... Men kan også vera bensindysene som er litt småfucked... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Beklager for dumme svar. Ligger en tråd på "annet" der forklaringen ligger. Beklager virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Okeey,ska eg berre ta av den konakta da?kva so ska sjer når eg har kobla den ut dA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 ...kor høgt forbruk snakkar du om då? Er det luftmengdemålaren så vil bilen vere treg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 over 2 l på mila vill ej tru!nja,den e no ikkje akuratt kjapp da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Hva med lambda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 ja,har våre inne på tanken..men er ikje det muli og ta diagnosetest på ett verksted for å sjå ka som er gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 På Stenshagen tok de en diagnose test på min, og så at bakre lamda var gåen. Byttet den og forbruket ble normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Hva mener dere med å koble ut luftmengdemåleren? Hvis jeg gjør det på min tror jeg ikke at jeg får start på bilen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Start bilen og napp ut ledningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 På Stenshagen tok de en diagnose test på min, og så at bakre lamda var gåen.Byttet den og forbruket ble normalt. Okeey:)skal bestille time i dag,så blir vvell de ok...hjerna er oxo ny,so ttror ikkje de er nåke me den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå