bmw_e46 Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 det er påklipsa lister men listene har jeg ikke!! budrunden slutter på tirsdag regner jeg med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Interiør og ekteriør kan besilles uavhengig av hverandre men de fleste jeg har sett har begge deler.Tror det kun er fronten som er forskjellig mellom M Sport I og II. Det er iallefall ikke store forskjellene på resten. Off topic men; Både fronten og hekken er forskjellig på Mtech I og II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Interiør og ekteriør kan besilles uavhengig av hverandre men de fleste jeg har sett har begge deler.Tror det kun er fronten som er forskjellig mellom M Sport I og II. Det er iallefall ikke store forskjellene på resten. Off topic men; Både fronten og hekken er forskjellig på Mtech I og II. Framleis OT: men har nokon bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 og godtar du budet som du fikk på pm i går? skulle ikke du si ifra kl 16.30 i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 det er et par stykker som har bedt meg vente til tirsdag.. men jeg kan ikke stoppe budrunden før onsdags morgen siden jeg kommer hjem fra jobb da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 jeg godtar budet ditt ja.. er det ingen andre som byr er fangern din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Hva er nåværende maks. bud? Jeg kommer muligens til å by i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 budet er 2200 pluss frakt.. jeg avslutter budrunden onsdag sånn i klokken 05.00 om morran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 solgt til paulsen!!! send meg andresse å sånne ting på pm så sender jeg den med en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå