bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 jaja da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 100-150 mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Om du smeltet Volvo'en din om til E30-deler hadde vel kanskje vært mer interessant på et BMW-forum... er det ikke bakhjulstrekk på 240 forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe...det er bakhjulstrekk ja!!hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Altså, jeg er BMW-fantast, men akkurat 240ene er en bil jeg virkelig kunne tenkt meg. Perfekt vinterbil, lette å skru på og de er veldig solide. Deler fins på hvert hjørne. Og det er bakhjulstrekk! Laksetrapp(sjalusi) og senking så er vi der ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe..jeg vill ha 240 jeg også...morro il på snø føre:)hihihi sladder vilt jo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 18 tommere har vi klart å knuse ei bak rute på en golf med Måtte du ha en 18" til det?? Eg klarte det med 1 stk 10" for mangen år sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 nei jeg måtte ikke ha det menne jeg sa vi fikk det til med den.. jeg hadde sikkert klart det mer 8 tommer jblen min på 1600 rms oxo lissom er sikkert ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå