TOREBMW Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 noen har brukt bilde mitt til sin annonse http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=971880 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe... fint bilde da Lurer sikkert mange inn på annonsa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Fin veiskrape det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 det er jo ikke rart! Bilen din er jo hønnfeit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 men er det lov da?? er jo litt småfrekkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 men er det lov da?? er jo litt småfrekkt Er vel ikke så frekt at man trenger å saksøke stakkaren. Men han skulle hatt seg en liten smekk for at han ikke spurte deg først da. Du får begynne å skrive All Rights Reserved TOREBMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe nei ikke saksøke..men det står faktisk evo.no motorsport på dem..bryr meg ikke så mye jeg bare syns det er lov og spørre først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 men er det lov da?? er jo litt småfrekkt Det er ikke bare litt småfrekt...ta kontakt med fyren og/eller kontakt politiet. Vi observerte for noen år siden plutselig bilder av vårt nybyggede hus på noen private salgssider på nettet for en byggmester på den andre kanten av landet. Tror du ikke den frekke faen hadde kjørt rundt i bl.a vårt område for å ta bilder av representative hus til sin egen skrytekatalog på nettet...som om han hadde bygget vårt hus... ...Han ble rimelig hurtig ekspedert videre til politiet og vår advokat varslet...skrytesiden på nettet ble lukket på under en uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Må vel bare være smigrende at noen synes bilen din er så fin at de bruker den i annonsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jepp.. Hadde tatt det som eit kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Eg hadde garantert tatt det der som eit kopliment! Ikkje noko å vere sur for.. Ser mange som bruker bilder av andre sine biler som dei har lyst på Feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Du får begynne å skrive All Rights Reserved TOREBMW. Hvordan legger man inn sånn tekst på bilder egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 er jo egentlig en ære et folk bruker bilde ditt da.. bare bevis på at folk liker bilen din det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 hmm...ekje heilt sikker om eg hadde spørt først før eg lånte bilde av ein bil for å annonsere noko eg skulle selge men grunnen hadde nok vært p.g.a av bilens blikkfang,div detaljer osv,eg hadde nok vårte smigret sjølv om eg hadde opplevd noko slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 ....dette viser berre at han vil ha slikt utstyr som du har på bilen din.... Så eg meine at i dette tilfellet er det uskyldigt (og det same med baklyktene til T.A.S) ...kunne sjølvsagt spurt først, det villle ikkje skada. Men huset til bmwE9, den var frekk x 5. Slike saker må rett til politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå