Peoplez Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Onsdag skal eg til Oslo for å hente den nye BMWen min, noken som har noken tips til ting eg bør passe på? Norsk bil, 2002 mod, 520ia m-tech, gått 65000km, siste storservice for 10.000km skal vel ikkje være noe galt med en bil som har gått "så" lite? Så lenge eg sjekker at alt utstyr og alt fungerer på bilen og ser på den visuelt så burde vel det holde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Onsdag skal eg til Oslo for å hente den nye BMWen min, noken som har noken tips til ting eg bør passe på?Norsk bil, 2002 mod, 520ia m-tech, gått 65000km, siste storservice for 10.000km skal vel ikkje være noe galt med en bil som har gått "så" lite? Så lenge eg sjekker at alt utstyr og alt fungerer på bilen og ser på den visuelt så burde vel det holde? Denne kjenner du sikkert... eller ? ... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e39beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e39beg.asp Er ikkje dum den sida der! Står ufatleg mykje nyttigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Då må eg vel begynne å kike etter den nye bilen din i førde til veka. såg no ac schnitzeren din ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Då må eg vel begynne å kike etter den nye bilen din i førde til veka. såg no ac schnitzeren din ganske ofte. kem er du da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 dei vanlege rutinane er alltid greitt å gjennomføre før kontrakten er klar...men det er vell heller liten sjans for at du skal finne noko å pirke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 dei vanlege rutinane er alltid greitt å gjennomføre før kontrakten er klar...men det er vell heller liten sjans for at du skal finne noko å pirke på... skal gå igjennom å sjekke at alt elektrisk virker, lys, og alt dill dall. Sjå etter svetting o.l i motorom er vel lite sannsynlig. Teste den godt, høre godt etter ulyder. Gleda meg som en unge Kjører klokka 0300 natt til onsdag, er vel framme i Oslo i 11 / 12 tida. Så er eg vel opp igjen rundt 20 / 21 om kvelden, blir en Laaaaang tur. Håper det er noke lunde bra vær og kjøreforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Då må eg vel begynne å kike etter den nye bilen din i førde til veka. såg no ac schnitzeren din ganske ofte. kem er du da ? Eg kjem frå førde, men du kjenne meg sikkert ikkje. køyre ein svart e34.(ikkje akkurat noke som skil seg ut i mengden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå