Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Brukte ikke du stålforsterket pakning fra motornord på den motoren da? Er stempla jeg kjøpte av deg neddreid? For hele forhøyninga er ikke borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Brukte ikke du stålforsterket pakning fra motornord på den motoren da? Er stempla jeg kjøpte av deg neddreid? For hele forhøyninga er ikke borte.. kanskje bittelitt igjen av forhøyninga, men det er såvidt synlig, det er de stempela du kjøpte av meg ja... jeg brukte originalpakning på den første motoren jeg.. stålforsterket på nr 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Jasså, så orginal holder på 1 bar? fææn.. Men har vel ikke tenkt til å kjøre 1bar i all tid Pakninga er bestilt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 som sagt så regner jeg med at det er bare flaks at det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 d må gåant å ladda på 0.8 i trøkk . åså svæis spærre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 må vel bli nå sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå