Gå til innhold

lyspæra i angel eyes..


André
 Share

Anbefalte innlegg

har en kompis med en e-34. Så har ene ringen på angeleyesene røket... er dette vanskelig å skifte?

Mener lyktene er uorginale..

Er det lykter som har engleøyeringer fra fabrikk?

Jeg har et sett lykter på min bil, men her har mange røket. Har diskutert med selger, og jeg skal sende de inn.. Gikk bare et par måneder etter jeg monterte de før de ble mørke... :?

AAAA0027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kompis med en e-34. Så har ene ringen på angeleyesene røket... er dette vanskelig å skifte?

Mener lyktene er uorginale..

Er det lykter som har engleøyeringer fra fabrikk?

Jeg har et sett lykter på min bil, men her har mange røket. Har diskutert med selger, og jeg skal sende de inn.. Gikk bare et par måneder etter jeg monterte de før de ble mørke... :?

AAAA0027.jpg

Ligner på dine.. bare de har en litt annen farge (mer blå-aktig)..

Har hørt rykter om at man må til å lodde og noe greier.. og det blir jo stress.. stemmer dette?

også mente jeg e-36 .. ikke 34. :?:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine lykter som er angel eyes lykter, er det ikke noe problem. Men må ta ut lykta fra bilen og så dele den, tar litt tid men er enkel jobb!

Høres bra ut! Men hvor får man tak i slike pærer da? Det er selve ringen som har røket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket merke er lyktene?

Det er in pro lykter.

Hørte en kompis snakket om at mange bruker å lodde på motstander på ringene. Men dette skal strengt tatt ikke være nødvendig, ettersom de ikke leveres slik, og man heller ikke oppfordres til å gjøre det. Smal sak, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Men hvor får man tak i slike pærer da? Det er selve ringen som har røket...

Det er ikke pærer, men LED (light emitting diode) eller populært kalt bare diode eller lysdiode.. Man får en 5 pk på clas ohlson i hvilken farge man vil for 20 - 30 kr. Man kan jo også montere de hvor man vil.. Jeg har konstruert meg masse "hore-lys" i kjerra.. Bl.a som leselys (savnes i e30) og i instrumentpanelet... Jævli tøft, også bruker de nesten ikke strøm, i tillegg til at de varer nesten forever hvis de får riktig spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma har skjedd med meg.. på en e30... vær ring er delt i 2 å "den ene sia" på den ene ringen har slutta å lyse... må jeg bytte ringen da eller er det en form for "pære" man kan bytte? evnt hvor får man kjøpt ny ring/pære.? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...