320it Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Hvor finner jeg fargekoden til den orginale fargen på bilen? Har hørt at den skal stå på det høyre dempertårnet fremme... stemmer det. sjekket isted men fant ganske mange nummere hvilket er hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Bruker så vidt jeg vet da å stå på det venstre dempertårnet da.. Skal stå en egen lapp der med kode og navn på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Skal også stå under baksete ... Spørs hvem model du har da men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 sto ikke navn på den ihvertfall. bare vinkode og modell nr (320) var en annen kode der også.. kan det være den? hvor finner jeg ut hvilken farge det er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 på min e- 36 er de 3 førtse sifferene (før streken) lakk koda og de bak streken interiør kode. feks. 181 diamant sort metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå