Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Frode Øijordsbakken

Født: 190173

Bosted: Minde, Bergen - Chainat, Thailand

Kjøretøy: Bmw 523 ia Touring 2000 mod, Isuzu D-max Pick-up 2,5 td, 2003 mod, Godbilen vår i Thailand.

Sivilstatus: Gift med Pairin, 0 barn - snart far termin juni.

Yrke: Turbussjåfør - Nesse Turbuss

Oss i Thailand: http://mythailand.piczo.com

Har hatt en del forskjellige biler oppgjennom; Toyota, Nissan, Fiat, Volvo, Renault,Land Rover, MB, Bmw osv. Men det er jo Bmw som er bilen med stor B. Har blitt 5 stk. og flere blir det nok senere. En M5 touring hadde vært greit en gang :) Drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Espen Tønnessen

Født: Ja (1973)

Bosted: Oslo

Yrke: Datanisse

Ellers fri og frank.

Har en sånn rød bil.

325iX 1990 Touring. Er mye på tur i fjellet med ski, sykkel, klatreutstyr og masse bagasje, og jeg har ikke sett noen som har så stor skiboks som meg (ofte omtalt som båt). Den ble kjøpt inn for å passe til en Range Rover jeg hadde. Men den ble altså byttet ut fordi den ble litt dyr i drift, men jeg måtte jo fremdeles ha firehjulstrekk. Derfor er den ganske så original. En liten djevel i meg har veldig lyst på senkesett, men da blir det jo bare dumt på litt dårlige skogsveier, og da faller bruksnytten bort.

Dette er min første BMW, og det blir nok flere. Men jeg må innrømme at det også frister med en Volvo XC70 D5 (beklager bannskapen :roll: ) Men en snerten liten Cab hadde absolutt vært stas igjen, men akk så inkompatibel med skiboks...

Prøvd på Vålerbanen høsten 2006, og det var jo dritgøy! Har også meldt meg på isbanettreff i Sigdal i Jan 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gjøre som andre her inne jeg da=)

Navn: Madelen

Alder: 18

Yrke: Servitør (har friår)

Bosted: Hattfjelldal, en liten skog ved grensen til sverige;p

Interesser: Venner, snyscooter, festing og biler=)

Det som interisserer meg med biler er styling, elsker å style biler.

Har holdt på sammen med min bilgale onkel i noen år.

Synes biler og vinterføre er en veldig god kombinasjon; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Øyvind Vaslag

Alder: 23 år.

Bosted: Storås, 7 mil sør for trondheim.

Sivilstatus: Singel

Yrke: Mekaniker på båt i firmaet Wavefield-Inseis

Hobby: Daglig leder i Bilbyggeriet

Hobbyplass: Bor i eget hus og har en 50 kvm garasje for meg selv.

Kjører: Til daglig 1996 BMW 523iA, om sommeren, 01mod Honda CBR 929

Prosjekt: 1991 BMW 320iA -> 344i ESS

Er utdannet bilmekaniker. Startet å jobbe på båt mars 2006. Noe som gjorde at økonomisk situasjon ble mye friere å mere penger å bruke på artie ting. Driver Bilbyggeriet DA sammen med Ole (tidligere nick Autoart på Bimmers). Dette er mest firma for å ha det morro men også for å bygge biler til andre folk og får å ha noe å holde på med.

Ikke veldig lønnsomt firma. Vi tar ikke ut lønn. Men får mye firmarabatter, momsbesparelser for å bygge egne biler.

Har faktisk ikke prøvd banekjøring enda men skal til pers i sommer 2007!

Populært kalt Øyvind Gassglad :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere kjente og ukjente :D Jeg heter Marianne og er samboer med Odd Arild og 2 katter. Har 2 "barn" men dem er fløyet ut av redet. Er urøretrygdet og går hjemme og derfor kan jeg prioritere hobbyen min på bra dager :D Driver litt med salg av BMW deler og er aktiv innenBMWCCN, 02/classic og Klassikerklubben. Har en 12,5 meter lang buss som vi reiser til Ekeberg,Rudskogen,Våler og andre steder vi blir invitert i bmw sammenheng. Vi har disse bilene pr.dd. E3 3,0S (delebil)

E3 3,0SI (delebil) E9 70 2,8 CS (prosjekt/delebil) 70 opel rally kadett (prosjekt)E30 87 320 cab, E9 75 3,0 CSI, E9 74 3,0 CSL (ekte) E21 78 323i helcab (delvis solgt) 1602 prosjekt sammen med guttungen, og 88 isuzu pick up (ufrivillig) og en 63 BMW 700 (hentes i påsken) :D Vi bor i Hobøl i Østfold langs Rv 120 så vi er lette å finne....det var litt om oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Christoffer Smestad

Bosted: Råholt

Født: 1985

Løst og fast:

Er lidenskapelig opptatt av bil og bilsport, med en stor forkjærlighet for BMW.

Jobber som prosessoperatør og trives med det.

Min bilpark per dagsdato er: BMW 635CSI 1982mod, BMW 328ia 99mod (til salgs) og en BMW 525dt 06mod. Men har hatt mange bmwer som 1983 323i, 1973 1602, 1993 m3, og 1995 523i

Har også prøvd meg på andre merker som opel, volvo og ikke minst en subaru impreza gt 00mod med 350hk.

Har en sønn og samboer(hu med den rosa e30n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Steinar Knutsen

Alder: 22

Bosted: Spjelkavik, Ålesund

Snart bilmekaniker, jobber som lærling på nardo bilservice as. (skoda) i ålesund

innteresser: bil, bilstereo, bilkross, og øl-kranen min

jeg kjører en e36 bmw 318is qoupe, den er lilla med nesten full m3 styling mangler speil. fornøyd med bilen bortsett fra at det er en pølse på vinterføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Reidar O. Rudolfsen

Alder: 20 (blir 21 neste tirsdag :P )

Bosted: Surnadal city!!

Yrke: Bil-mekaniker

Sivilstatus: Elsker Bimmer`N min :wink:

Hobby: skru bil på samme verksted som på dagtid, bare med meg selv som sjef :wink: snowboard, ligge bredt, kjøre osvosv....

Bilen: Bilen og rullende prosjekt... 93mod 318is Turbo...skal godkjennes selv om mange her på Bimmers tviler på at det går 8)

Er utdannet bil mekaniker (skal i gruva på Løkken og ta imot fagbrev 13.feb :wink: ) har gått nysgjerri rundt føttene til min far under hele oppveksten...og spurt hva er det? hva er det? (og for de som lurer så er han bil mekaniker også...!) så jeg går vel i grunn i min far`s fotspor...

har kjørt litt på vintertreff...men i år skal jeg utpå asfalten også...

min far sier at jeg må bytte ut bryter`n på gass`n..sånn at jeg kan regulere og ikke bare slå den på :shock::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :D

Her kommer litt info om meg:

Navn: Kenneth Langøen

Alder: 32

Født og oppvokst I Arendal

Bosted: Trondheim

Yrke: Stasjonsmedarbeider i Statoil

Sivilstatus: Gift med en nordlending. Derfor Trondheim.

Barn: 3 stk. En Golden Retriever og to stk BMW

Vi flyttet til Trondheim september 2005, så jeg kjenner ingen BMW-entusiaster her enda, men det kommer vel.

Har meldt meg inn i BMWccn, og får hive meg på noen treff.

Ellers har jeg hatt noen biler. 5 Volvoer, 3 Mercedeser,

4 BMWer, 2 Audi, 1 Opel og 1 Peugeot.

For tiden står det i gården en 97 520IA (kjøpt oktober 06) og en 98

525tds(at?)(kjøpt juni 05). E39 er virkelig bilen for meg (oss).

Har store planer for disse bilene, men holdes godt igjen av lommeboka, og min bedre halvdel. Men det kommer seg litt etter hvert.

Interessen for bil er stor, men når det kommer til det tekniske, må jeg dessverre melde pass. Har ikke så god peiling :oops: . Kan det komme av at jeg er ganske bortskjemt med en bror som også er bilentusiast og -mekaniker??

Men jeg er veldig glad for å ha funnet denne siden. Har fått mye god hjelp, og svar på spørsmål :D .

Ønsker da alle en fortsatt fortreffelig vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Siv Helen Opdahl

Alder: 24, blir 25 på februar

Bor: Hemne, 10 mil sør for Trondheim

Yrke: Kontorlærling. Jobber på Hemne videregående skole

Bil: Bmw e30 2,5l

Er sammen med rogern som også er medlem her, blir ikke akkurat mindre bilgal av den grunn! :wink:

Ellers så er jeg som folk flest! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Kristian Kro

Bor: Oppvokst i Rogaland, bor nå i Bærum

Alder: 32

Sivilstatus: Gift med Kristin

Yrke: Teknisk offiser i hæren (biltekniker)

Jeg er i utgangspunktet glad i alle biler som skiller seg litt ut fra det daglige, men jeg liker aller best "tradisjonelle" biler, dvs motor foran og bakhjulsdrift, og her passer jo BMW bra inn.

Startet min bilkarriære som 17-åring med en Opel Commodore B Coupe 2.8GS(en biltype som jeg digger den dag i dag, selv om en 3.0CSI er noen hakk tøffere)

Har hatt Porsche 911 og har for tiden en 944S2. Porsche er dritbra biler, men jeg her ikke råd til å risikere å ødelegge dem, så jeg leker best med gamle BMW-er (E-30)

Driver for tiden med et M20B25 twinturbo-prosjekt, og har tidligere vært med en kompis og byggd en low-cost 318i-turbo. (Budsjett 2500,- resultatet: 50% effektøkning og bil godkjent hos biltilsynet)

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kristian Holstad

Bor: Stavanger

Alder: 28

Kjøretøy: E46 318ci

Yrke: Flytekniker

Er en av dem som har fått BMW inn med morsmelka.

(bra jobbet pappa \o/)

Har tidligere hatt en E30 325i, og kjører nå E46 318ci.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kanskje på tide å presentere seg :)

Jeg heter Jan Endre, er en snart 25 år gammel kar fra Nittedal, et par mil nord for hovedstaden! Jobber som heismontør og på fritiden går tiden til venner, trening, leiligheten og BMWen!

Etter å ha prøvekjørt en E30 325i som en på jobben hadde ønsket jeg meg en slik! :D

Jeg kjøpte dermed en 87' todørs 320i med M-tech I styling og 325i bremser! Tårnstivere foran og bak, Eibach pro-kit, Greenfilter og Momo ratt gjorde dette til en supermorsom bil som jeg skremte mange militærkompiser med rå kjøring på de svingete veiene fra Sessvollmoen til Gardermoen! :D Dessverre ble løsgrus i en krapp sving døden for denne...

Etter det hadde jeg en 97' modell 318i Touring med Calypsorot farge! 17" TSW felger, Greenfilter, Simons sportseksos, Eibach felger!

Etter å ha fått firmabil så ble Touringen stående mye og jeg fant ut at et prosjekt hadde vært fristende!

Jeg fant en 635 CSi A fra 1983 med Bahamabeige Met. farge og grønt/svart/brunt velourinteriør (Nei, ikke særlig pent interiør...)

Nå er det Beige skinninteriør i bilen, herlig! Bra stereoanlegg installeres, fete felger (255/40-17 bak for å nevne noe ;)), ny lakk, Bilstein dempere +++

Denne skal være nylakkert og i tipp topp stand 22. April 07 på BMWCCNs vårmønstring på Tryvann!

Vel, det var vel det! Takk for oppmerksomheten! Ses til våren! :D

Regner med å se mange på treff i år, jeg blir ihvertfall å se! ;)

teninchesoffunmt5.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Kristoffer Grytten

Alder : 19

Bosted : Vestlandet (Bremanger)

Sivil : Dame og snart baby

Yrke : Mest Slask.. ellers på frysebåt

Bil : Bmw E36 318I Cab 99 mod

Helt Orginal under panseret.. Driver med Styling nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...