Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Heter Lars Sverre Enstad. Er 82 modell og bor på Sel, men kommer fra Lesjaskog. Er utdannet bokbinder og jobber på AIT Otta AS. Har vært VAG-mann fram til nå, men i et miljø der flesteparten er BMW frelst så var det bare et spørsmål om tid før jeg måtte få testa en sjøl også :) Kjøpt en e34 525 tds på Skodje som jeg skal hente til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! heter Jonas Aronsen, er nybakt bmw eier og ny på forumet. Er fra finnmark.

er 22år, har jobba som maskinfører og er nå energimontør lærling.

har samboer og katt. :)

hobbyen min er å kjøre snøscooter å styre med biler.

Har hatt mercedes å audi tidligere å tenkte jeg sku gi bmw en sjangse. så kjøpte meg en 2002 320dt m-sport. er meget fornøyd hittil. :)

Har en mb 190e som jeg styrer litt med på kveldstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Jonas. Lag en tråd om bilen din! E46 touring kan være veldig kult det :D 190E ja, blir en 230TE på meg snart som vinterbil, så da har vi litt like biler. I tillegg er jeg nyutdannet elektriker. Du kommer nok til å være fornøyd med din BMW! Anbefaler deg å chippe den. Hadde 320d selv før, og er behagelig skyv med ca. 190hk og 390nm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Navn: Jonas

Alder:18

Bor: Raufoss

Bil: 318is '96 (4 dørs)

Yrke: Tredje året på vgs, og industrimekanikerlærling

Er ikke så mye å si egentlig.. Fikk lappen på 18års dagen i september i fjor, og kjørt over 30 000km siden da. Bruker mye av dagen på og i bilen.

Endret av takZa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er ny her på forumet!

Navn. Ole Andrè Lehre

Alder. 17.

Budstad: Ulstienvik, (møre og romsdal)

Yrke, vg2 2pit2. lærling til høsten.

Har holdt mye på med moped, og fullfører mitt siste prosjekt som jeg skal bruke til jeg er 18.

og nå har jeg begyndt på bil, kjøpte di for noen Uker siden, en 518 til dama, og 525 til meg selv. begge E34.

Kan jo sjekke ut Tråden min! ikke stort mye mer og si en att jeg får lappen i sommer, og er glad i bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dette skulle jeg ha gjort for noen dager siden :D

Heter Egil Linge Leonhardsen, født januar 72, født og oppvokst i Trondheim

Har hadt BMW siden jeg hadde lov til å kjøre bil, har vært innom en Jaguar 87 model XJ6 2,9 (denne ble modifisert litt etter motorhavari 2,9 med lukas ble byttet med 4,0 liter bosch) Hehehe skulle ikke gå sjø sa Jag Norge.

Ellers har jeg hadt

E30 1988 mod 320I Touring - Modet til 325 med 320 bakende.....Lekende morro

e34 1993 MOD 525 TDS Touring dobbelt soltak - familiecruser

E36 1996 mod 328i Touring for liten så solgt fort

E34 1993 Mod 525 Tds Touring

Jaguar 88 mod

E61 2005 mod 525dat - orinal med Ok ytstyrspakke

Leter etter en 40 årskrise bil (bensin) som jeg får plass i (2 metring sjø) til en rimelig penge. (Neste sommer kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoys!christian leandro fra bodø hær!

30år nå...huff..begynner å bli gammel gitt...

er utdannet biltekniker og har over ca 15år på baken i bilbransjen.

sluttet som bilmekaniker i 2006 og har siden jobbet som selger hos mekonomen i bodø.(han med kjettingen uten hår;) )

fikk min første bil da jeg var 16 og første bmw da jeg var 17.

har hatt ett hav av biler og har som min store lidenskap bil og spesielt bmw.

har hatt flere m3,m5 osv...

har vel skiftet bil 7-12 ganger i året siden jeg var 16år og har de siste årene hatt 10-12 biler på tunet til enhver tid....jeg er manisk når det kommer til bil.....ser jeg noe jeg vil ha må jeg ha det...uansett!!

hehe...har i dag 4 stk e 36 og noen andre biler og merker.

to av demm er caber.en 325 og en m3.

mine hobbyer er familie,trening,bil mc....ikke tid til så mye mer!!

skulle hatt 40 timer i døgnet....hihihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Glenn Haldorsen

Alder: Snart 21

Yrke: Student

Bosted: Birkeland, Aust-Agder

Har akkurat kjøpt min andre bil, en BMW 520i 95 modell. Er mye som må fikses, blant annet en del rust. Så nå går vel alle sparepengene til bildeler :lol:

Går for tiden på folkehøgskole på sørlandet, nærmere bestemt Birkeland. Bor egentlig i Tromsø. Dagene går for det meste til bil ettersom jeg går på en bil og mekk linje her nede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Mathias

Alder: 20

Bosted: Ålesund

Yrke: Bilklargjører

Bil: BMW `99 modell E36 316i Touring

Av teknisk bragrunn har jeg teknisk kurs fra luftforsvaret om kampflyet F-16. Har i tillegg tjenestegjort som teknisk personell på Ørlandet Hovedflystasjon under 338 skvadronen.

Har også skrudd en god del moped/lett-MC i mine "yngre dager" :)

Generell studiekometanse av utdanning og planlegger mer skole. Lurer litt på F-16 crew chief, men vet ikke hvor keen jeg er på å bo på Ørlandet eller Bodø. Har prøvd ut Ørlandet ett år og det er en helt grei plass (om sommeren) men så aldeles ikke et sted jeg kunne tenkt meg å bosatt meg fast på.

I tillegg til bil er jeg meget interessert fly. Har påbegynt PPL-A (privatflygersertifikat for småfly) og den store drømmen er vel egentlig trafikkflyger. Kun jobbutsiktene kombinert med høy studiegjeld som får meg til å tvile litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...