Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Sindre Rosenlund

Alder: 18

Bosted: Bergen

Yrke: Siste året på skole som automatiker

Kjøretøy: 89' E30 320 cab med full rieger styling, men dette skal byttes til Mtec II så fort som mulig :)

forhåpentligvis beholder jeg denne bilen til jeg har nok penger til å gjøre den strøken. meeget lite rust, så greit utgangspunkt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Christian Hansen

Alder: 32

Bosted: Jessheim

Jobb: Trafikkavvikler for ISS Trafikkberedskap i Oslo, men er utdannet bilmekaniker.

Var litt lei av å skru 8 timer daglig for å komme hjem å se mine egne biler forfalle fordi jeg allerede hadde skrudd nok for dagen. (Var detta med bakern's barn og dissa bollene!)

Byttet yrke og fungerer nå som hobbymekaniker med fagbrev :D

Nyinnkjøpt E39 520iAT rett før helga....tidligere stjernebil entusiast, men valget falt denne gangen på bmw for å prøve no nytt.

Angrer ikke ett sekund og både jeg og samboer'n er allerede stolte eiere av en flott bil ;)

Har som alle andre planer om det ene og det andre med bilen, men å ramse opp det blir for meg litt overflødig...venter heller til endringene finner sted og dokumenterer det fotografisk og deler med dere andre her på forumet...å vite hva andre skal gjøre imponerer meg ikke, det er hva de HAR gjort som gir meg et inntrykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.. får vel skrive litt om meg også, hva jeg kjører, og hva jeg gjør:P

Alder:23

Bor: Fredrikstad

Status: Ugft:P takk f for det:D

Flytta på en gård på rolvsøy for ca 1 år siden. der jeg har mulighet for å gjøre det jeg vil uten at naboer og sånn drit klager:P låven er stor nok:P når det ikke er korn og ved der:P og verkstedet er ok:P

Jobber som bilmekanikker..

Kjøretøy:

e39 520 bruksbil

Volvo Amazon Sommerbil:P

Volvo 740 v8 jordbil

volvo 940 turbo står bare der

Kawaski kx 250 corsser

Bmw e30 2,5 turbo

Kawaski Ninja zx9R

MF traktor:P

hmm,, det er det som rommer av på gårn av kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Magnus

Alder: 21

Bosted: Fredrikstad

Kjøretøy: BMW 318IS E36

Jobber for Canal Digital.

Flytta til Fredrikstad for rundt 6 mnd siden pga jobb og dame. Har hittil hatt 7 biler i mitt eie. Litt variert, kan nevne noen av bakhjulstrekkerne: MB C200 96', BMW 316 96'. Nå har jeg en BMW 318 IS E36 92'. Stiller gjerne opp på neste bmw treff! :D

y26osnv2kmqj9ejqefbc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Martin

Alder: 17, snart 18 og lappen!

Bosted: Svolvær, Lofoten.

Kjøretøy: BMW 525tds Touring E39 '98 og Derbi GP1 Open '10

Bilde: http://i56.tinypic.com/8vt46o.jpg

Når det kommer til interessen av nettopp BMW, så er det rett og slett fordi familien har bare hatt BMW'er oppigjennom årene og er strålende fornøyd med det! Håper på mange fine roadtrips med BMW'en min når lappen er i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Sindre Rosenlund

Alder: 18

Bosted: Bergen

Yrke: Siste året på skole som automatiker

Kjøretøy: 89' E30 320 cab med full rieger styling, men dette skal byttes til Mtec II så fort som mulig :)

forhåpentligvis beholder jeg denne bilen til jeg har nok penger til å gjøre den strøken. meeget lite rust, så greit utgangspunkt! :)

flere som e automatikere ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Martin Hay Olsvik

alder: 18

bor på hessa, (Ålesund by)

går på skole 3. året som automatiker:)

kjører BMW 320i e36 96:)

Er meget fornøyd med BMW, lett å skru, men kan vell ha med alder på bilen å gjør, hehe:P

har en drøm om å bygge om til m3, så derfor leser jeg og spørr mye her på bimmers, her e masse folk med god kunnskap rundt BMW. setter pris på alle som gidd å svare på smp osv:)

det var meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

Siden det er typ 2-3 år siden jeg var aktiv her inne kan jeg jo presentere meg på nytt forr di nye som er her.

Kjell Rune Røstberg bor i lille Molde. Har drevet aktivt med "mekking" i alt for mange år men har i di siste årene roet dette ned pga hus barn bikjer osv. Har bygget opp litt forskjellige karosseri i bmw serien. Det morsomste må være min 86mod E30 325 som fikk 745 motor med div snacks. til det peneste som var en E36 316 compact i M3 kledning. :-)

Kjører for tiden en BMW X3 diesel 05mod å er over all forventning fornøyd med den bilen.

Håper å kunne bidra her inne med litt samt lære litt mere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg

Alex 27år

Strømmen

Kjører Bmw 520 iat 2002 med full mpakke :)

Jobber som butikksjef

Nok så kjedelig hverdag, familiefar, jobber og driver aktivt med kroppsbygging.

Har også drevet litt på si av import av japsebiler, men velger å kjøre tysk til hverdags bruk:)

Har tidligere hatt opptil flere Mazda Rx7 gen3 og Evo 5 med altfor mye modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Sindre Rosenlund

Alder: 18

Bosted: Bergen

Yrke: Siste året på skole som automatiker

Kjøretøy: 89' E30 320 cab med full rieger styling, men dette skal byttes til Mtec II så fort som mulig :)

forhåpentligvis beholder jeg denne bilen til jeg har nok penger til å gjøre den strøken. meeget lite rust, så greit utgangspunkt! :)

flere som e automatikere ja:D

Jeg er signalmontør... Mye av det samme... Bygger mye relèrammer med styringer til forskjellig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Henrik hetter eg, 18 år ifra Stord som ligger i Hordaland. Eg har ein E38 728i 98 modell, har litt planer for denne :) Eg jobber som matros lærling i Seistar Holding, eit Austevoll rederi som har 3 brønnbåtar. Me frakter levende fisk (ørret og laks) ifrå oppdrettsannlegg til slakteri. Har ikkje lappen enda, men har oppkjøring 15 november, så då satse eg på å bestå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Vegard

Alder: 17

Bosted: Valsøyfjord (en perle mellom Kristiansund og Trondheim!)

Utdanning: Går Industriteknologi i Kristiansund og skal bli industrimekanikker:)

Har en BMW e36 318is 93mod som jeg kjøpte av Venbus her på forumet. Har hatt interesse for BMW helt siden jeg var ca. 10 år og fikk sitte på i min onkels BMW 2002tii Alpina!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...