Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter noen gode år i en 90mod mazda 626, har jeg nå kjøpt meg en bmw 318i(E46) og da er det på tide og skifte til et bmw-forum :)

Litt fakta om meg:

Navn: Stian Kantebakke

Alder: 23 år

Bosted: Notodden(har ikke et lidenskaplig forhold til storgata)

Yrke: Systemkonsulent

Hobby: alt elektronisk, spill, modellfly og film (dog jobber jeg såpass at jeg nesten aldri får tid til noe av dette)

Jeg jobber stort sett rundt omkring i Buskerud, og noe på notodden en gang i blandt.

Jeg kan tilnærmet ingenting om biler, for meg er det et verktøy for å komme fra a til b, men det skader jo ikke å komme seg fram med litt stil også :)

Bilder kommer i andre tråder jeg kommer til å opprette.

Skrevet

Hei, syntes nå det er på tide å fortelle litt om meg selv.

Meg

Navn: Jørgen Amundsen

Alder: 19 år (1988-modell)

Yrke: Avioniker lærling

Bilen

Navn: BMW 318I

Modell: 2000

Første bilen har blitt skiftet ut og en ny er innkjøpt.

Nybilen er en 2000 318I. Bilen ble kjøpt på Raufoss i Venstre Toten kommune. Er veldig fornøyd med bilen, ser ut som den er blitt godt behandlet opp gjennom årene, og jeg gjør selvsagt mitt for å fortsette trenden. Som andre føler jeg savnet etter en større motor og ser ikke bort fra at det blir en oppgradering til 320ci eller noe i løpet av neste år.

Nå har jeg vel hatt BMW i ca to og et halvt år og jeg garanter at jeg har mange år med BMW forran meg \:D/

Skrevet

Navn: Mads

Alder: 18

Bil: Volvo 240 og BMW E30.

Kjørte Volvo i vinter, men fant fort ut at jeg ville ha noe annet.. Kjøpte en BMW i mai, som er EU-godkjent i løpet av et par uker nå! :lol:

Skrevet

Navn: Joachim Johnsen

Alder: 17, snart 18

Bor: Fauske, Bodø, men flytter snart til bardufoss/tromsø

Bil: BMW 520i 24v 1991 mod.

Første bilen min dette som jeg har holdt på med en stund nå, ligger bilder i signaturen.

Skrevet

Hmm tror ikke jeg har svart her før!

Navn: Tommy Kamfjord

Alder: 22

Bor: Nøtterøy, utenfor Tønsberg sammen med min far!

Jobb: leverer hvitevarer for elkjøp!

Bil: 1997 E39 520i(som jeg har hatt over 2 år nå og den har kostet noen kroner :P)

Skrevet

Alder: 33 år

Jobb: Salgssjef forsikring

Bil: 1999 BMW 520 E39

Interesse: Bil, vekttrening, venner, jobb og MC

Har hatt mange forskjellige biler, men har nå en 520. Har også en Honda VTR1000, som jeg tilbringer mye av sommeren på.

Er ny på forumet, men kommer til å prøve å bidra.

Har jobbet de siste 7 år med bilforsikring, så dersom det er spørsmål rundt det, spør ivei, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Skrevet

Gutt på 27 år fra Drammen her. Jobber for et firma som heter www.arki-light.no

Har etter flere år med Audi nå byttet til BMW, så får vi se hvordan det går:)

Kjøpte sist uke en 2003 520d touring som hadde gått 88 000km. Mens A6en brukte ca 1 liter på mila havnet 520en på 0,5 liter i snitt etter 60mil. Fornøyd med det:)

Skal etter planen gifte meg 28/7-07 og har en datter på 3,5 år med samme dama jeg skal gifte meg med.

Har noen planer for BMWn, felger først og fremst... Leter etter BBS Lemans i 19", hadde Lemans 20" på Audin og var super fornøyd med kvaliteten på de.

Men disse felgene vokser ikke på trær, så jeg får se hva som skjer...

Så står chip og xenon lykter i grøftelys og kjørelys høyt på lista...

Har også en 2003 GSXR 750 som snart skal bli flittig brukt, må bare ta lappen først;)

Skrevet

Hei!

Jeg heter Rune Abotnes, og kommer fra en liten by på vestlandet, kalt Sauda.

Jeg er 20 år, og snart ferdig med læretiden som elektriker.

Har nettopp kjøpt min første BMW, så da måtte jeg jo melde meg inn på bimmers.no ;)

Skrevet

Hallois...

Jeg heter Johan og klarte egentlig bare og komme meg inn her ved en tilfeldighet:P Eier ikke BMW men er litt misunnelig på bakhjulstrekk da:P

Hører egentlig til STCN (Saab Turbo Club of Norway.)

Kommer til og henge med her ettersom at jeg synes alt som er bilrelatert er greit =)

Mvh Johan

Skrevet

Martin Simonsen

21 år

Går på styrmannsskole i Haugesund, siste året.. Har seilt et par år for Eidesvik AS og fortsetter der etter endt skole som styrmann.. Jobber ellers som elektrikker i Los elektro AS, har gjort det i mange år og kommer nok til å fortsette med det på friperiodene mine fra sjøen..

Jobber også som bartender på Gruvo AS

Sivilit så er jeg samboer og forlovet.. Nylig kjøpt leilighet i Haugesund og ny tomt på Bømlo som det skal bygges på etter endt skolegang...

Litt for glad i BMW, går mye penger her..

Nevner noen biler jeg har hatt...

BMW E34 520i 92

BMW E32 735 90

BMW E34 520i 91

BMW E34 525ia 92

BMW E36 325 cab 94

BMW E38 730ia V8 (den jeg har nå)

Har hatt div andre biler også... Men dem er ikke så mye å snakke om..:P Golf, honda accord, dogde ram....:P

Skrevet

27år fra Sarpsborg.

Har eid og kjørt mye forskjellig BMW.

Svigers har hatt E36 318iS & 320i & 328i Coupe, pluss den råeste en E36 M3 Cabriolet :)

En kompis av meg kjører nye M5, sykt rå bil.

Selv har jeg hatt E36 318i og iS, E30 320i Cab og vurderer nå en E46 Touring 2001modell.

Har hatt veldig mange andre typer biler også, mye ikke verdt å nevne ;)

Skrevet

Heter Kristoffer, er født i 1981 på Askøy. Bor i Bergen, har alltid vært helt frelst på biler, selv om interessen har dabbet litt de siste årene.

Har til nå vært en frelst Opel-fan, har en 94-mod Vectra A som jeg har hatt i 3 år.

Har nå gått over til Bmw, fått meg en strøken 316i 99mod, som jeg er meget stolt over ;)

Jobber til daglig som lagersjef i Expert, har drevet med lager i 5 år, før det jobbet jeg en kort stund i en nettkafe, jobbet med bedriftsalg av mobil, og var i millitæret på Heistadmoen for en del år siden. Fritid går det i anlegg, både bil og hjemme, samt en del pc-bruk, og turer i skogen med damen og hunden vår.

Så dette var mitt første innlegg, men blir nok ikke mitt siste :)

Skrevet

Hei!

får vel legge ut litt informasjon om meg selv jeg og, som den ferske BMW eieren jeg er. :D

Navn: Steffen Jo Hafsmo

Født: 1985

Bosted: Vågaholmen/Rødøy kommune, flytter vel snart til Bodø da kjærringa skal gå skole. ;)

Jobb: Maskinist på M/V Tampa, hvor dagene går i å skru på en 36 000hp 2 takter.

kjøretøy: Bmw 540i E34

Ford Mustang 5l V8

Ford Granada 2,3l (Til salgs)

har nå kjørt Granada med en 2,3 bensinsluker i 4 år, og har ettervært blitt rimelig drit lei av den. :wink: og bestemte meg heromdagen for å kjøpe meg ny bil. da var vel egentlig ikke noe alternativ til BMW aktuelt, og en E34 med en 2,5 eller 2,8 var det jeg så etter. men en dag jeg satt på jobb så jeg en 540i på autodb, og da var det vel egentlig gjort.

som en bonus er det 286hk i 540'n, mens min far, som da kjører en Chevy Tahoe med en 5,3 bensin, har "bare" 285hk. :D

den stakar 540'n skal nå etterhvert få all oppmerksomhet da alle andre biler skal vekk, og alle penger legges i BMW'n!

• 2 weeks later...
Skrevet

litt om meg:

navn: Stein Lundbeck

født: 1982

Jobb: System Utvikler

Kjøretøy: Z4 3.0i 2003

tidligere ihjelkjørt en Camry 81 modell, min første bil. skikkelig skraphaug, men ga meg mye morro :)

Deretter var jeg uten bil i 3 år før jeg fikk øynene opp for mazda mx-5.

har nå kjørt mazda de siste 2 årene, før jeg kjøpte min første Bmw for ca en uke siden. hadde den i 2 dager før den måtte på verksted pga et hull i veien og noe elektronikk som ikke ville være med lenger.

er ikke en lykkelig bmw eier for øyeblikket, men det er mest fordi bilen har vært på verksted i 5 dager uten at de i det hele tatt har sett på den, men regner med det tar seg opp så fort jeg får den tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...