Bimmerlars Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Slip / Meis av to kanter sånn at du kan få bruke ein fastnøkkel på den.... Funker altid! Ikke på denne skruen,den er vel forsenket? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Såg ikkje at det var ei forsenka skrue.. Da er nok det beste å borre den ut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 næida løste det hele med å smelle en Torx bits inni hullet til den satt seg fast så var det bare å skruve ut hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Sveis på en sekskantmutter.. Funker alltid.. Sikkert plass til det der.....not Jo det er det,det er ett hull i midten hvor en kan legge en liten "klatt" på en mutter vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Sveis på en sekskantmutter.. Funker alltid.. Sikkert plass til det der.....not Jo det er det,det er ett hull i midten hvor en kan legge en liten "klatt" på en mutter vettø En liten "klatt" holder ikke allverden viss skruen sitter litt fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Men det skal ikkje store greiene til for at det helde heller Hadde nok tatt ein eller anna torx eller umbrako og slått som faen med hammer på den til den satt eller så hadde eg borra ut skrua.. Ikkje faen om eg hadde gidda å stresse med sveiseapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 dette skjedde meg også ved bytte av bremseskiver i forige uke.. klarte runde ut umbrakoskruen på venstre side. tok bare å satt på en umbrako-bits som jeg sveiset fast, så kom den ut uten problemer. erstattet skruen med en ny fra bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Torx metoden er jo også uslåelig da.. Har gjort det på et par reimskiver da jeg byttet registerreim, og det funket ypperlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Meisel og hammer fungerer også ypperlig i sånne situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Det gjere det.. Men som han sa tidlegare til meg når eg komenterte det; Det er vanskeleg å komme til rundt kaliptera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå