HenrikE30+ Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 En meget pen og spesiell 320i Touring. Reg. første gang 12.2002. BMW Individual (se bilde), lakket i Estoril Blau. Full sportspakke (understell, eksteriør og interiør). Svært lav km. stand. Bilen er som ny! Full BMW garanti i 12 måneder. Ett sett med felger, men to sett dekk. Vinter og sommer. Begge settene er svært lite kjørt. Bilen er nylig importert til Norge og er førstegangsregistrert 26.01.06. Dette vil med andre ord si at dersom ny eier blir registrert innen to mnd. fra denne dato er det gratis omreg. Selges grunnet ønske om å bytte bil oftere. Godt utstyrt! Ring (helst ikke email/SMS) for en hyggelig bilprat! 928 99 650 Se også annonse på www.autodb.no - http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=997324 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Meget pen bil, ahh, det er ikke noe som en blå BMW (for meg er det den orginale BMW fargen) Hvor lav km var det sa du, stod ikke noe inne på annonsen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Snuser litt på Individual, selv.. så i den anledning lurer jeg litt på hvor mye ekstra det kostet ? meget Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Meget pen bil, ahh, det er ikke noe som en blå BMW (for meg er det den orginale BMW fargen)Hvor lav km var det sa du, stod ikke noe inne på annonsen heller... Joda, det står i annonsen (oppe til høyre), dessuten står det i displayet på nederste bilde... 31000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Snuser litt på Individual, selv.. så i den anledning lurer jeg litt på hvor mye ekstra det kostet ? meget Pen bil! Det kan jo variere litt på hvor spesielt det skal være, men jeg vil tro at innstegsprisen begynner på rundt 15000,- og går ut i uendeligheten om du vil ha det VIRKELIG "Individualt". De kan virkelig lage hva som helst innenfor de sikkerhetsmessige rammer som er satt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Meget lekker bil (sikle) Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 ååååå den skulle jeg hatt. er dessverre litt kostbar. holder på og ser etter "ny" touring men i 250 klassen.... fy for en fin bil ass. hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 ååååå den skulle jeg hatt. er dessverre litt kostbar. holder på og ser etter "ny" touring men i 250 klassen.... fy for en fin bil ass. hmmmm Takker for det Kjell Rune! Er ganske så fornøyd med den selv, men savnet etter en 330i/M3 er nok litt for stort. Derfor selger jeg denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 For du kunne ikke tenkt deg E90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg