Gå til innhold

BMW E46 320i Touring Individual selges!


HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

En meget pen og spesiell 320i Touring.

Reg. første gang 12.2002.

BMW Individual (se bilde), lakket i Estoril Blau.

Full sportspakke (understell, eksteriør og interiør).

Svært lav km. stand. Bilen er som ny!

Full BMW garanti i 12 måneder.

Ett sett med felger, men to sett dekk. Vinter og sommer. Begge settene er svært lite kjørt.

Bilen er nylig importert til Norge og er førstegangsregistrert 26.01.06. Dette vil med andre ord si at dersom ny eier blir registrert innen to mnd. fra denne dato er det gratis omreg.

Selges grunnet ønske om å bytte bil oftere.

Godt utstyrt!

Ring (helst ikke email/SMS) for en hyggelig bilprat! 928 99 650

Se også annonse på www.autodb.no - http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=997324

BMW1.jpg

BMW2.jpg

BMW3.jpg

BMW4.jpg

BMW5.jpg

BMW6.jpg

BMW7.jpg

BMW8.jpg

BMW9.jpg

BMW10.jpg

BMW11.jpg

BMW12.jpg

BMW13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, ahh, det er ikke noe som en blå BMW (for meg er det den orginale BMW fargen)

Hvor lav km var det sa du, stod ikke noe inne på annonsen heller...

:wink:

Joda, det står i annonsen (oppe til høyre), dessuten står det i displayet på nederste bilde... :wink: 31000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser litt på Individual, selv.. så i den anledning lurer jeg litt på hvor mye ekstra det kostet ?

meget Pen bil!

Det kan jo variere litt på hvor spesielt det skal være, men jeg vil tro at innstegsprisen begynner på rundt 15000,- og går ut i uendeligheten om du vil ha det VIRKELIG "Individualt". De kan virkelig lage hva som helst innenfor de sikkerhetsmessige rammer som er satt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ååååå den skulle jeg hatt. er dessverre litt kostbar. holder på og ser etter "ny" touring men i 250 klassen.... fy for en fin bil ass. hmmmm

Takker for det Kjell Rune! :D

Er ganske så fornøyd med den selv, men savnet etter en 330i/M3 er nok litt for stort. Derfor selger jeg denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...