M6 Bjørn Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Iom att det kun er tatt oljeskift på bilen så langt så må du ta en inspeksjon II nå.
VillKapping Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 Ok. Da blir det Insp. II. Hjelper vel litt på ved videresalg at jeg begynner nå med service istedet for ikke i det hele tatt?
bzzlink Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Hvis bilen har gått som demo bil så virker det veldig rart at det ikke er tatt service på den. Sikker på at det ikke bare er service heftet som har blitt borte ? Ring til Sulland bil hvis det var der bilen ble solgt som ny, så kan de sjekke i registeret sitt og eventuelt skrive ut nytt service hefte
VillKapping Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 Har serviceheftet jeg. Der står det nybilkontroll og diverse oljeskift. Tenkte litt over det istad. Kanskje ikke så rart at det ikke ble tatt service mens bilen var demobil ettersom den bare var det 1 år..!? Skjønner allikevel ikke hvordan eieren etter dette ikke har kjørt service på en såpass ny og dyr bil men.. Nå er den iallfall hos meg og blir pusset og gnukket på hele tiden. Hadde jeg fått kjørt den inn i stua så hadde jeg gjort det! hehe..
mcfire Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Tar denne opp igjen. Skal ta en inspektion II på bilen min. Men priser varierer veldig ser jeg. Noen tips om hvor jeg bør dra? Og hva er prisen der... Kan gjerne stikke til Sverige...
Captain Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg er veldig fornøyd med BMW i Karlstad:) ref: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48003
Stonescream Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 I den bentley bmw boka jeg har for min 5 serie står det hva som skal gjøres på inspeksjon 1 og 2. Inspeksjon 1 er nesten sånn at en kan ta den selv. Inspeksjon 2 er litt mer omfattende, men ikke noe voldsome greier egentlig.
mcfire Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg setter den bort, er ikke altfor flink til å skru og mekke selv. Mulig noen her har lyst å ta den for noen kroner? Blir over nyttår...da jeg stikker sydover i jula. Hva må jeg ut med på verksted? 5000 -8000?
R Andersen Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 På www.bmw.se finner du kontaktinfo til alle BMW-forhandlere i Sverige. Se under återförsäljare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå