trond V Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Har et spørsmål.. Har en 316 compact 97 mod. Er det vanlig m lys i askebeger?? evt pære som må skiftes? totalt mørklagt i askebegeret nå. Kanskje en sikring som må byttes? Det gjelder askebeger i dashbordet.. Noen tips eller er det økonomivarienten jeg har som ikke har lys i askebegeret.. Har løsnet skruene som holder askebeger og sigtenner og gransket etter pære, ingenting der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvis det ikke sitter noe pæreholder på siden av hengslene så har du ikke.. Jeg sjekka i sta og jeg har visst lys uten at jeg visste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har lys i min 316 94' mod, så sannsynligheten for du også har er vel ganske stor. Koster 20,- for 2 pærer på biltema. Universalpærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond V Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Takk for svar, hvis du har en 94 "klein aber fein som tyskera sier (m lys i askebeger) , så skal j ta en ny sjekk.. Mulig at du har en mer velutstyrt bimmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå