Gå til innhold

Mitt prosjekt (E30 318i) lakt inn ekko bilder


BMWGUDEN
 Share

Anbefalte innlegg

ja bilder skal jeg legge ut.

nå er an mest ferdigt pussa, :) men har enna mye og gjøre med an.

kjøpte HKS sportsfilter kitt, og sports bremseskiver i dag :lol: , va frest mønser i dei for bedre kjøling, di er kjøpt på koed. vurdere å kjøpa green stuff bremseklosser.

ska bestilla tårnstivar ein dag i neste uka, så er det au på plass.

jeg har vert å hørt på Garret t24, og store intercooler og HKS dumpventil,

kunne jo blitt ein smule heftikt :bounce: .

Skivene er slissa/borra for bedre kjøling og for å ta bort bremsestøvet. GruppeN skivene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska snakka me lakerar imorra :D fekk fargekoden av torebmw i går, så bmw`en bli samme farge så bmw`en hans er nå. likte den fargen ifrå fyste ganga eg såg bilen hans.

Eg satse på eg får jobben eg he søkt på her i flekkefjord, så eg kan ta meg råd til,

stabilisator stag forran og bak, bur, bøttestoler, 4punkt seler, og 325i maskin å sperr:wink:

nåen så har meininga om ting eg kunne gjort me bilen, for å få bilen rimeligt heftige???

bli bra når eg fer lakt inn bilder til helga. så kan dere få sjå gliset mitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, kå e d du vil mekka te på lørdagen??... Bli jo kvitt kjerringa på fredag, så d må mi få te... hehe. Men må bjynna tili, for innen klokka ett må mi ver drita folle... :D Åsså legge mi ut dei bildan som folk mase så ette. D bli bra. Ska eg ta me mitt kamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du ska vera drita folle før kl 1, så nøye me okke med å legga ut bildane a prosjektet :wink:

koffer ska du begynna å drikka så tidlikt???

du kan jaffal vera med å holla panseret når eg ska festa det :) det sko me jaffal få tid til , hehe

ja ta me kamera ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...