Gå til innhold

Vingebil...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig FTE. Har jo looks of a RS500.

Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500

Ja, ble brukt noen kroner på den der. Sitter for øvrig en ekte RS500 motor i den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford har eg ikkje fått augen opp for enno, ...håpe eg skal sove lengje enno!

Ang vinga på Compacten: Det er din bil og likar du den så er det berre å lakke og montere. Fint at ikkje alle meinar det same. (eg ville kanskje tenkt meg om ......men for all del, greit å skille seg ut litt av og til ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500

Ja, ble brukt noen kroner på den der. Sitter for øvrig en ekte RS500 motor i den også.

Stemmer dette FTE..

Bytta du vekk "RS500" en i en E-30 M3?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette FTE..

Bytta du vekk "RS500" en i en E-30 M3?? :?

Jepp. Da jeg fikk det jeg forlangte imellom var det greit. Var egentlig ikke planen, men M3`en jeg fikk i innbytte tilfredstilte mine krav til utstyr og tilstand. Dessuten var jeg lei av å bli stoppet hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Da jeg fikk det jeg forlangte imellom var det greit. Var egentlig ikke planen, men M3`en jeg fikk i innbytte tilfredstilte mine krav til utstyr og tilstand. Dessuten var jeg lei av å bli stoppet hele tiden.

Den bilen du hadde var jo sikkeleg seriøs, og alt Rs500,

Rs500 motor, vinger, front støtfanger, striper, rette felgene.

No vart eg nesten litt skuffa over deg :cry:

Hadde ALDRI bytta den vekk i en E-30 M3..

Men, men, lite eg kan gjøre med det.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller solgt compacten å kjøpt meg ny bil viss det er bremsinga som er problem her...

Vinga på den audien var da ikke så stor...

Vinga på mercedesen til bror min er ENDA større... Evolution 3 styling... Viss nokon av dekan kan laste opp bilde for meg, så kan eg sende bilde av den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller solgt compacten å kjøpt meg ny bil viss det er bremsinga som er problem her...

Vinga på den audien var da ikke så stor...

Vinga på mercedesen til bror min er ENDA større... Evolution 3 styling... Viss nokon av dekan kan laste opp bilde for meg, så kan eg sende bilde av den!!!

Det står hvordan du legger inn bilder under meldingsfeltet når du svarer på et innlegg eller skriver en ny tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...