Trotto Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Nydelig FTE. Har jo looks of a RS500. Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Nydelig FTE. Har jo looks of a RS500.Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500 Ja, ble brukt noen kroner på den der. Sitter for øvrig en ekte RS500 motor i den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Ford har eg ikkje fått augen opp for enno, ...håpe eg skal sove lengje enno! Ang vinga på Compacten: Det er din bil og likar du den så er det berre å lakke og montere. Fint at ikkje alle meinar det same. (eg ville kanskje tenkt meg om ......men for all del, greit å skille seg ut litt av og til ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan garrantere deg at den vil se mindre ut når den er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Nydelig FTE. Har jo looks of a RS500.Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500 Ja, ble brukt noen kroner på den der. Sitter for øvrig en ekte RS500 motor i den også. Stemmer dette FTE.. Bytta du vekk "RS500" en i en E-30 M3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Nydelig FTE. Har jo looks of a RS500.Jeg vurderte faktisk et kort øyeblikk å ringe for å få mer info om denne tidligere i uken...som for øvrig nok ikke er en RS500 Ja, ble brukt noen kroner på den der. Sitter for øvrig en ekte RS500 motor i den også. Stemmer dette FTE.. Bytta du vekk "RS500" en i en E-30 M3?? Jepp. Da jeg fikk det jeg forlangte imellom var det greit. Var egentlig ikke planen, men M3`en jeg fikk i innbytte tilfredstilte mine krav til utstyr og tilstand. Dessuten var jeg lei av å bli stoppet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Jepp. Da jeg fikk det jeg forlangte imellom var det greit. Var egentlig ikke planen, men M3`en jeg fikk i innbytte tilfredstilte mine krav til utstyr og tilstand. Dessuten var jeg lei av å bli stoppet hele tiden. Den bilen du hadde var jo sikkeleg seriøs, og alt Rs500, Rs500 motor, vinger, front støtfanger, striper, rette felgene. No vart eg nesten litt skuffa over deg Hadde ALDRI bytta den vekk i en E-30 M3.. Men, men, lite eg kan gjøre med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg hadde nok heller ikke byttet den vekk i en E30, da heller en E36. Men kan jo hende du ville ha pengene som ble imellom til noe annet og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg syns vingen hans ble flott jeg! Først når spoiler`ne begynner å bli så store som det her at de er stygge!!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 blir ikkje so gale når lakken er kommen på trur eg,enda det ikkje er heilt min smak. men sant nok bmw_728i, når vingene blir så enorme er det rett og slett jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hadde heller solgt compacten å kjøpt meg ny bil viss det er bremsinga som er problem her... Vinga på den audien var da ikke så stor... Vinga på mercedesen til bror min er ENDA større... Evolution 3 styling... Viss nokon av dekan kan laste opp bilde for meg, så kan eg sende bilde av den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 hei!...er ikke så "fan" av den bilen der, men den hjelper sikkert på blir nokk bra skal du se! PS: var i største laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hadde heller solgt compacten å kjøpt meg ny bil viss det er bremsinga som er problem her...Vinga på den audien var da ikke så stor... Vinga på mercedesen til bror min er ENDA større... Evolution 3 styling... Viss nokon av dekan kan laste opp bilde for meg, så kan eg sende bilde av den!!! Det står hvordan du legger inn bilder under meldingsfeltet når du svarer på et innlegg eller skriver en ny tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Takk Gunnar... Er forøvrig en orginal 2.3 16v med kun 188.000km på måleren. Til salgs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå