TrondK Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Vet at det er ulovlig å kjøre med spredere og frontlys som du sier, men jeg gjør det likevel, for det ser ganske så tøft ut... men hva er boten hvis man blir tatt med det? Nå blir det mye offtopic her.. Men.. Det ser jo bare dumt ut, du ser dårligere, du blender de du møter.. og atpå til så vet du at det ikke er lov? Hva er vitsen?! Det er korrekt at boten er 2000kr.. Ok, sorry for OT, men måtte jo spørre,. Jeg syns nå ikke det ser dumt ut, og blender de jeg møter? er jo bare nærlys da,... og sprederne blender jo ikke... jeg blir aldri blendet av annet enn fjernlys fra motgående bilister, men er det ikke lov, så er det ikke lov. Det at man får dårligere syn er nå en ting. Teorien går ut på at siden asfalten foran bilen blir mer opplyst, ser man dårligere på avstand. Jeg merker ikke noe særlig til det, men noen gjør sikkert. Tror nokså sikkert at dette er lov i andre land.. stemmer ikke dette? men samme kan det være. Jeg får vel rette meg etter loven... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå