Gå til innhold

OT,Ka skjer med Ungdommene?? mer problem!!!

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så du meine at det er greit at purken kan gjere nett so dei vil og ikkje få straff for det?

Når ein forfølgelse byrjar å bli farleg, skal dei gi seg.. Dei skal heller ikkje ligge så nært at dei presser opp farten til den bilen dei forfølger?

Kvifor meiner du at det er greit det som skjedde? At ein 17 åring ligge på sjukehuset fordi purken kjøyre så nærme at han ikkje klarer å bremse?

Eg er einig i at han burde få pryl for tjuveriet, men synest det går litt over streken at purken ligge så tett oppi at han ikkje klarer å stoppe når bilen foran bremser! Ein plass går grensa!

Blir bare mer og mer oppgitt av ting du skriver. Viss du leser artikkelen så bråbremset 17-åringen. Da er det ingen 1001, 1002, 1003 "regel" som gjelder. Det jeg mener er at om politibilen hadde holdt "1004", hadde det smelt uansett.

Og hvorfor i h!"#&"#& skal jeg stikke av med bilen til foreldrene mine. Nå har jeg bil selv, men dette har aldri slått meg å gjøre. Her er jeg enig med Dr_S!

Og det med at 17-påringen ligger på sykehuset, bryr meg egentlig ingen ting. Det er faktisk hans egen feil og han gjorde noe som er ulovlig. Pass for han. Synes faktisk mer synd på politimennene som også fikk skader...

...du er nok inne på noko her! Det skal stor avtsand til mellom to køyretøy dersom den frame har til hennsikt å få bilen bak til å køyre i....

Politiet er og forplikta til å ikkje hisse opp situasjonen...så deira politikk er ofte å halde litt avstand for å unngå ein "negativ spiral"......

Og etterpåklokskap det er lett det!!! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nok blant dei ungdommane som har "lånt" bilen til foreldra mine ofte å kjørt litt her og der...Bur på landet, så det kan kanskje forsvares litt, og eg kjørte rolig der det var folk og ga heller på litt i tunnellene...

Det er usikkert om vedkommende er 16 eller 17, men lat oss seia at han er 16. Sjølv var eg 14 - 15 i den perioden eg lånte bilen til foreldra mine og eg køyrte fint uten problem!

Det mange av dekan seier er at politiet gjorde det rette og mange meiner det er feil. Personleg meinar eg at politiet her gjorde feil. Det at dei forfølgde bilen var kanskje riktig, men dei burde gjort det på avstand og kanskje litt meir diskre. Dersom guttungen då hadde merka politibilen og prøvd å rista dei av seg på ein diskre måte eller om han hadde fått panikk og gitt gass, så burde politiet ha gitt opp jakten.

Politiet skal løyse situasjonen på lettast mogleg måte, og sjølv om det der og da ser ut som å forfølge er den lettaste måten, så viser det jo seg i ettertid at det faktisk ikkje var det. 3 personar vart skadd, og det er unødvendig.

Politiet har ein vanskeleg jobb, absolutt. Men det veit dei når dei går inn i jobben, og dei skal være problemløysarar. Dei må ta ansvar for handlingane sine. Dei visste jo kor gammal sjåføren var i og med at Hope Auto hadde ringt og sagt at ein ungdom hadde trua til seg nøklane. Men sjølv om dei ikkje hadde visst dette så trudde dei jo at vedkommande køyrte i berusa tilstand... Hadde eg vore politi hadde eg aldri forfølgd ein bil med berusa sjåfør, og ihvertfall ikkje ein som attpåtil har trua til seg bilen. Eg hadde kanskje slått på blålysa når eg låg bak han, hadde han då stoppa så er saken løyst. Hadde han gitt gass så hadde eg ikkje kjørt etter han. Då er det jo eg som politi som presse han opp i fart og eg er den som "gjere" at han køyre fort. Fortare enn han sannsynlegvis ellers ville gjort.

Og forfølga ein berusa sjåfør meinar eg er skikkelig dumt. Det er like dumt som å sitte på med ein berusa sjåfør omtrent. Du veit ikkje kva vedkommande er i stand til å gjera, og vedkommande sjølv veit kanskje ikkje sjølv kva han gjer eller kortid han skal gi seg.

Og du Lien som meinar vedkommande køyrte heilt gris og at det var bra politiet tok hånd om han før han kjørte ned barn. Det var jo først når politiet fulgte etter han at han kjørte gris. Kjørte på en gåveg inn til en barnehage osv. Det er tross alt en grunn til at det tok mange timer før politiet oppdaget den stjålne bilen...

Og du Dr.S som mener at det er mangel på oppdragelse å låne bilen til foreldra når ein er 17. Det tolkar eg som om at du meinar det er mangel på oppdragelse å gjera noko som foreldra våre har sagt at me ikkje skal gjera. Foreldra våre har jo ikkje oppdratt oss til å gjere det, men faktisk oppdratt oss til å ikkje gjere det. Rekne med at dei fleste foreldra lære barna sine riktige norma og skikke, men det er jo det som er ulovleg som ein må prøva av og til. Eg vil våge å påstå at dersom du alltid har gjort slik som foreldra dine og andre voksne har sagt opp gjennom barndommen din, då har eg meir erfaring i livet enn deg. Eg veit kva som skjer dersom eg klatre opp i eit tre og faller ned, du har hørt av foreldra dine kva som skjer. eg veit kva som skjer dersom eg stikke av meg ein bil, du har hørt om det. Eg veit korleis det er å få kjeft for å ha gjort ulovlige ting, du har hørt om det. No veit ikkje eg kor gammal du er, men dersom du er under 30, så er ikkje du eigong i den generasjonen som fekk juling av foreldra sine dersom dei gjorde noko ulovleg. Hadde du vore i den generasjonen der det var vanleg å få juling, så hadde eg kanskje skjønt at du ALDRI gjorde noko ulovleg.

Selvfølgeleg er det fint med etterpå klokskap Ovex, men politiet skal være trent til å finne dei beste løysingane der og da... Synest ikkje dette var blant dei beste, men dei bør ikkje bli straffa for det, men litt refs kan dei vel alltids få. Vedkommande som stjal bilen, gjort er gjort og det samme gjelder med politiet. politiet får refs og guttungen bør få fengsel. 16 år, ja då meina eg at vedkommande er gammal nok til å ta straffa si. Send han i fengsel i ein måned for å gi han ein lærepenge så eit eller anna forebyggande greie i eit år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du Dr.S som mener at det er mangel på oppdragelse å låne bilen til foreldra når ein er 17. Det tolkar eg som om at du meinar det er mangel på oppdragelse å gjera noko som foreldra våre har sagt at me ikkje skal gjera. Foreldra våre har jo ikkje oppdratt oss til å gjere det, men faktisk oppdratt oss til å ikkje gjere det. Rekne med at dei fleste foreldra lære barna sine riktige norma og skikke, men det er jo det som er ulovleg som ein må prøva av og til. Eg vil våge å påstå at dersom du alltid har gjort slik som foreldra dine og andre voksne har sagt opp gjennom barndommen din, då har eg meir erfaring i livet enn deg. Eg veit kva som skjer dersom eg klatre opp i eit tre og faller ned, du har hørt av foreldra dine kva som skjer. eg veit kva som skjer dersom eg stikke av meg ein bil, du har hørt om det. Eg veit korleis det er å få kjeft for å ha gjort ulovlige ting, du har hørt om det. No veit ikkje eg kor gammal du er, men dersom du er under 30, så er ikkje du eigong i den generasjonen som fekk juling av foreldra sine dersom dei gjorde noko ulovleg. Hadde du vore i den generasjonen der det var vanleg å få juling, så hadde eg kanskje skjønt at du ALDRI gjorde noko ulovleg.

...

Jeg lærte iaf når jeg ble oppdratt, at man skulle ha respekt for sine foreldre. Denne personen kan umulig ha fått dette inn i skallen på en tydelig nok måte. Å sammenlikne dette med at man ikke skal pakke barn inn og overbskytte, de slik at de ikke lærer noe av å falle fra et tre, blir i denne sammenheng litt feil. Man mangler, i mine øyne, en naturlig sperre når man stjeler bil i så ung alder, samtidig som man er ruset.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg er einig med deg der.. Tenkte faktisk litt feil istad når eg svarte til deg, for eg tenkte på det å låne bilen til foreldra sine, for det var liksom det alle andre skreiv og det eg tok utgangspunkt i...

Det er selvfølgeleg heilt feil å true til seg bilar og ihvertfall køyre i berusa tilstand...

I sånne tilfeller så er det nok eit eller anna som har svikta gjennom oppdragelsen... Men det er dessverre mange eksempel på der det er berre ein foresatt og han/ho jobbar døgnet rundt og ungen får mykje fritid. Eller at den eine foresatte er sjuk osv osv...Dessverre er det ein del unge som fell vekk i "systemet" som me har for å unngå denne manglande oppdragelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet plikter å avbryte jakten hvis det er fare for liv og helse.Dette gjelder også den som er jaget.Det de derimot burde gjort,er å forfølge han på god avstand,og kanskje tilkallt forsterkninger,for deretter å bruke utmattelses metode.Dette bærer litt for mye amerikansk preg.Er greit at det har blitt begått en kriminell handling,men her har politiet gjort jobben sin feil.De tror de har peiling på å kjøre bil fordi de har utrykknings kurs,men dette er feil.De hadde bedrifts go-kart kjøring i elverum,og gjett hvem som kom på jumbo-plassen.Slått av elektrobutikk-arbeidere,bilmekanikere,matprodusenter og lastebilsjåfører.Disse har absolutt ingen større forutsettninger for å fort med bil enn vanlige folk,de har bare et yrke som sier at de har lov.Jeg med fler her inne har vel god erfaring med at de(politiet) ikke er de mest effektive sjåfører,og dette avis-utklippet viser at de ikke er trafikk sikre heller.De burde straffes på lik linje med andre arbeidsfolk som gjør feil i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at folk her skal bedømme politiet? Er det noen her inne som er politi? NEPPE. SÅ la politiet gjøre jobben sin, og slutte å kritisere de hele tiden.. De er faktisk trent til å håndtere situasjoner som dette. Jeg sier ikke at de ikke gjør feil, men det blir helt på trynet å sitte her å leke bedreviter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at folk her skal bedømme politiet? Er det noen her inne som er politi? NEPPE. SÅ la politiet gjøre jobben sin, og slutte å kritisere de hele tiden.. De er faktisk trent til å håndtere situasjoner som dette. Jeg sier ikke at de ikke gjør feil, men det blir helt på trynet å sitte her å leke bedreviter.

jeg leker ikke, jeg er bedreviter. Politiet dreit seg ut, vurderte feil og skapte en farlig situasjon for seg selv og andre.

and thats that

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...