Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Heisan..Er å titter litt på ebay og fant da et kn filter med rør(med koblingpunkt til LMM) men står at det ikke passer til e34 før 93,det eneste jeg kommer på som kanksje er forskjellig er vel mulig vanos hvis det var da den kom... noen som veit om no???
mAZE Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Kunne jo være 12v og 24v da??.. Men da skulle det vel stått 90 og ikke 93..
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 ja tenkte den tanken jeg oxo,kan ikke skjønne hva som er forandra etter 93 som gjør at et kn filter ikke passer på tidligere modeller hmmm
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Dei har blant anna forandra fronten og panseret. Fått ein face lift. Einaste eg kan få ut av det, er at dei har flytta inntaket til lufta litt, sånn at det som var til modellen før 93, ikkje passer...
Pedi Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Dei har blant anna forandra fronten og panseret. Fått ein face lift. Einaste eg kan få ut av det, er at dei har flytta inntaket til lufta litt, sånn at det som var til modellen før 93, ikkje passer... Facelift-fronten kom på 95 ,modellene. Kun V8en hadde den breie fronten fra 93.
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Sorry... Tenkte meg ikkje om.. Kom på det nå når du sa det Men var det ikkje nokon av dei som kom med V8 front? Vist du bestilte det som ekstrautstyr?!
Pedi Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Har aldri hørt at det skulle være en option, men det er jo alltid noen som vil brenne mer penger enn andre, og spesialbestiller ting og tang....
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 så hva tror dere?? ska jeg ta sjansen å betsille? har ikke 10 tommeltotter så for det nok til å passe alikevel
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 Fikk email av selger nå og han sa at det forskjellige "air mass meter" ,hvis ikke engelsken min er på tryne så blir det Luftmengde måler på de før 93 og de etter... noen som har digital camera og en e34 520 i 24v 90 ,modell for hånd her???? trenger et bilde å sende til han duden av LMM
Mpower20 Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Husk nå å sette opp et skikkelig varmeskjold, og ikke monter det slik som på bildet. Suger bare varmluft da! Ikke bra.
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 jo takk for iden men blir ikke no bestilling før jeg veit om LMM passer inn i røret...trenger bildet av en lmm som sitter på en 520 24v 90-93 mod???? ANYBODY??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå