Gå til innhold

E34 før og etter 93?


Tweety bimma
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ehhh okey,veit ikke helt hvorfor du la ut de bildene,for jeg skreiv at jeg trengte bilde av LMM som bla bla se over bla bla... regner ikke med at faceliften har så mye med LMM`en i de forskjellige bilene.... :D

Bilder er alltid kjekt og Vanos kom i forbindelse med M50 motoren i 1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også drite i å kjøpe slikt komplett K&N-kit og heller kjøpe et enkelt filter til en brøkdel av prisen og fikse til noe selv. Jeg gjorde det på min:

IMG_0025.jpg

Nå har jo jeg M20 da, men uansett, det tar ikke så lange tiden å mekke til et eller annet oppheng. Mitt er festet i festene til luftfilterboksen som jeg kun tok lokket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart Gunnar det er oxo en mulighet,greia var vel helst at jeg syns det var kult å se til det jeg fant,dyrt blei det heller ikke,veit ikke hva bare et filter koster her jeg men tipper at jeg fikk detta for under den prisen oxo :D

hvis det ikke blir bestilling av dettte settet blir det nok bare å bestille filter og adapter som som du har gjort...tør jeg spørre hva du ga for ditt??

er det noe man bør tenke på med slike filter hvis man kjøper et " fritt",er dem brukanes som et universal filter hel gjengen eller åssen er det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ordner å styrer forsatt med detta kon filter greiene jeg da :lol:

i den forbindelse har jeg oppdaget no rart,ser i bakkant av luftfilterboiksen så er det et hull,ser ut som det skulle har vært montert noe der,i forbindelse av bestilling av en et filter og å sånt så snakka selger om"coolant

bypass sensor fitting" hva er det?? den skulle sitte på luftfilterboksen... fant en slange som kommer fra det jeg tror er vakumen ved innsug/bremsekraftforsterkern,der kommer spm mitt,er det den som ska inn der eller hvor ska den :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør jeg spørre hva du ga for ditt??

er det noe man bør tenke på med slike filter hvis man kjøper et " fritt",er dem brukanes som et universal filter hel gjengen eller åssen er det :oops:

Jeg husker ærlig talt ikke.. men tror det var et par hundrelapper. Tror de fleste universalfilter fungerer helt fint. Bare de har stor nok åpning så burde det ikke være noen fare. De fleste originalfiltere er mye tettere enn disse åpne uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver det igjen jeg siden jeg ikke er blitt no klokere..........................

ordner å styrer forsatt med detta kon filter greiene jeg da:)

i den forbindelse har jeg oppdaget no rart,ser i bakkant av luftfilterboiksen så er det et hull,ser ut som det skulle har vært montert noe der,i forbindelse av bestilling av en et filter og å sånt så snakka selger om"coolant

bypass sensor fitting" hva er det?? den skulle sitte på luftfilterboksen... fant en slange som kommer fra det jeg tror er vakumen ved innsug/bremsekraftforsterkern,der kommer spm mitt,er det den som ska inn der eller hvor ska den :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også drite i å kjøpe slikt komplett K&N-kit og heller kjøpe et enkelt filter til en brøkdel av prisen og fikse til noe selv. Jeg gjorde det på min:

IMG_0025.jpg

Nå har jo jeg M20 da, men uansett, det tar ikke så lange tiden å mekke til et eller annet oppheng. Mitt er festet i festene til luftfilterboksen som jeg kun tok lokket av.

Det filteroppsettet der gir gromlyd, men du taper en del hk på det siden det suger inn varmluft fra motorrommet! Bruk heller et KN innstatsfilter. Det gjorde jeg på min, og det gir litt bedre lyd. Uten varmeskjold blir det bare sorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...