ChrZZ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg syntes du faktisk ikke burde akseptere en pris som er SÅ lav. Altså... Folk selger jo 91-92mod 318i (riktignok stylet) til 60-65000 jo! Få opp prisen, for denne er virkelig verdt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det er da budene kommer inn. Vurderes solgt står det jo. Er klar over det, men som sagt, mangler\feil kan fikses, og da høyere pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jaja. Men jeg håper ihvertfall at det går høyere, for det fortjener den bilen Et smykke for øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Takker så meget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 jaja stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 En av de fineste sedanene jeg har sett! Skal kjøpe en 325 i mars. Og om den enda er til salgs da, kjøper jeg den gjerne Kan du si en pris mot at du fikser disse problemene som er på den. du skriver jo at du skal fikse dette mot pristillegg. Tenke da på prisen for bilen + reperasjonene. Som sagt, skulle ikke hatt meg i mot og kjøpe denne! Men har du problemer med at bilen skraper bort i bakken når du kjører over humper, fartsdumper, osv..? for det så ut som at fronten lå veldig nært bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Fartsdumper går bra så lenge du ikke grisekjører over de. Regner med det kommer på ca 6-7 tusen ekstra kanskje. Spørs hvor enn gjør det. ** Kommet bud på 50 000 ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Okei. Synd at det var kommet bud på bilen for min del da ! Har ikke penger tilgjengelig før i midten av mars. Men om det skulle skje noe sånn at du ikke for solgt bilen tar jeg garantert kontakt med deg i mars da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Det går bra vettu Vurderer å kjøpe meg en VW Passast V6 4motion nå. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvordan er lakken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Lakken er ganske bra, bortsett fra litt steinsprut på fronfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fått bud på 55000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Ser d står at du bor i Eidsvåg. Vil d si eidsvåg i Bergen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 han bor nok i Eidsvåg i Møre og Romsdal. Midt mellom Molde og Sunndalsøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan bare si at jeg solgte ca. samme bil til doble prisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg