Espenlis Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hehe, dvs at dette er da et KNALLKJØP!!!! Kommer det ikke inn høyere bud innen fredag, er den solgt for 55000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 dummt at eg er litt kresen på mitt nye bmw kjøp,ellers hadde nok denne nydelege saken stått i tunet mitt i løpet av nokre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Har en som er svært interessert, må bare få snakket med ham først. Treffer ham kanskje imorgen. Så vær så snill å lov å ikke send den avgårde før fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Lover vettu Trofast mot bimmergutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwpusen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Intressert i en E36 320i Cab 97mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Du har PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 VW Passat Vr6 4motion... Har kjørt en slik ett par ganger... God bil som går godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Intressert i en E36 320i Cab 97mod? Har egentlig tenkt meg en ny bil. Sett på Audi TT og VW Passat. Får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Har egentlig tenkt meg en ny bil. Sett på Audi TT Auda TT ser jo ut som eit halvt egg med hjul.. Stygg som nøkken. Sorry for kraftig uttalelse, men sannheten må frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jepp, akkurat derfor jeg må prøve en slik bil. Sies å ha sinnsyke kjøreegenskaper. Vil skille meg litt ut. Men det er bare en middlertidig overgang. Sparer til en M3 00- så derfor vil jeg prøve meg litt frem. Den aktuelle har 270hk Quattro, så vurderer det sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Unnskyld meg men en Audi TT har sinnsykt dårlige kjøreegenskaper. Eller var det det du mente med sinnsyke kjøreegenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har hørt fra de med erfaringer.... Enten så lyger de eller ikke. Regner med jeg finner det ut iløpet av våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Er bilen senket mye? Passer disse Rieger leppene på m3 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Bilen er senket 40\60. Om de passer kan jeg ikke påstå, men har M3fangeren "høynet" midtdel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Vet ikke om du har solgt denne enda, men den er akkurat hva jeg er på utkikk etter, og kunne veldig gjerne tenkt å kjøpe den Min msn er "selamo@everyday.com" og tlf er 918 66 932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg