Runar-CSi Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg har kjørt endel Audi TT... verste drittbilen jeg har kjørt!! Anbefaler deg å kjøpe noe anna så du ikke blir skuffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Har kun positive ting å si om Audi TT, artig bil å kjøre, sitter svært godt i svingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 audi TT er en fæl bil!!er en typisk dame bil som har rik pappa! nei takk... men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Helt RÅ bil! Nydelig stylet spørre meg.. *Sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_ Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Er bilen solg? eller hva er eventuelt prisen på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Eg likte ikkje Audi TT før eg heller, men nå i det siste har eg begynt å like de litt... Passat er goe bila.... Kjøp turbodiesel på 130hk orginalt så bytter du dieselpumpe og chipper den osv osv.. Ein venn av meg har målt sin til 182hk på benk.. Går meget bra! 0.6 liter på mila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Bilen er nå solgt Takker alle for interessen!! Vil gjerne ha forslag på hvilken bil de mener jeg bør kjøpe. Er ute etter en nyere modell, sportslig 99- Har et tilbud på denne, 74000km, alle servicer, fra merkeforhandler i tyskland,+splitter nye 19" felger som bonus. Pris 209000 http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&bereich=pkw&id=11111111196718280& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 har kjørt endel TT og kan være morsomt leketøy..men hadde ikke gidda brydd meg med og hente en original en fra tyskland til den prisen der.. har sett flere her til lands til samma pris eller lavere som er i God stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg