Gå til innhold

BMW 528ia bilcrossprosjekt


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

I dag var jeg ute for å kikke litt på 6`eren. Fikk satt på skjermene og bakplata. Koblet til coil, hjerne og diverse manglende ting til sikringsboksen og sjekket over alle ledningen og slanger at det var som det skulle. Bilen har stått en stund så aldri godt å si...

Slo på tenningen og alle lamper i instrumentpanelet lyste. Også visker og varmeapparat fungerte. Dette lovet da godt tenkte jeg men da jeg skulle starte bilen skjedde det ingenting. Har kommet fram til at det er ledningen mellom batteriet og startmotoren som kan være synderen. Den er fullstendig eiret..

Bilder skulle kommet i dag, men p.g.a tull i datasystemet kommer bildene i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud for klaging da! Hvis dere mener dere kan klare å få bileni strøken stand, kan dere ver så god få lov til kjøpe den for dobbelt så mye som jeg ga for den og prøve! Det er masse rust i gulvet og et par hull. Hull i innerskjermer foran, ene framskjermen må erstattes, hele interiøret er ribbet ut (se om du kan få tak i nytt) alle vinduer utenom vinduet i førerdøren er knust, det er røsket i ledningsnett og mye jobb å få kontroll på ledningene igjen. Bilen har skader på høyre side og skjevt tak.

La derfor denne bilen bli bilcrossbil og la for èn gang skyld en BMW få komme øverst på pallen i landsfinalen i bilcross!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger er ikke verdens største problem for entusiaster som ønsker å restaurere en slik bil!

Man kan få strøkene E24 6-serier solt for mellom 150-250 000kr hvis de er i tipp topp orginalstand! :lecture:

Fy skamme seg å bruke en slik bil til bilcross.. :fist:

Jeg har selv hatt lyst til å kjøpe en slik bil å restaurere men jeg har ikke skikkelig jobb og dermed ikke nok penger så jeg må nok nøye meg med E23 728i prosjekt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, moro å se om dere står for hva dere sier nå da! Er det noen som kunne tenke seg å "redde" denne bilen ved å kjøpe bilen av meg? Betingelsen er at jeg skal tjene på salget... Altså at jeg får mer for bilen enn hva jeg kjøpte den for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, moro å se om dere står for hva dere sier nå da! Er det noen som kunne tenke seg å "redde" denne bilen ved å kjøpe bilen av meg? Betingelsen er at jeg skal tjene på salget... Altså at jeg får mer for bilen enn hva jeg kjøpte den for..

Mye ga du for den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...