Gå til innhold

Litt leking:P

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er ikke jeg som kjører

Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da :roll:

De har ikke noe å ta han på da :)

Joda.

Politiet slår ned på slikt. Kanskje ikke der du kommer fra (siden du sier det), men er normalt.

Vet at dette strengt tatt ikke er burnout og slikt, men hvis politiet tolker det dithen, og hvis dette hadde vært i Halden-kommune, så hadde han faktisk fått en bot på 10 000,- for det stuntet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke jeg som kjører

Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da :roll:

De har ikke noe å ta han på da :)

Joda.

Politiet slår ned på slikt. Kanskje ikke der du kommer fra (siden du sier det), men er normalt.

Vet at dette strengt tatt ikke er burnout og slikt, men hvis politiet tolker det dithen, og hvis dette hadde vært i Halden-kommune, så hadde han faktisk fått en bot på 10 000,- for det stuntet der.

De slår ned på slikt her også! Mister lappen her... Men det er ikke han som kjører, og om de ikke kan identifisere personen som kjører kan de ikke ta han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvis jeg skulle ha fått bot for vær gang jeg har lekt meg litt. så hadde jeg vært en fattig mann i dag 8)

Tror ikke du er den eneste :wink:

Jeg synes det er bra at folk gjør seg kjent med bilen, men det bør gjøres i "kontrollerte former"..Det er fort gjort å treffe andre biler, og i verste fall mennesker..

"Lekingen" har iallefall reddet meg i mange situasjoner på "glatta"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha fått bot for vær gang jeg har lekt meg litt. så hadde jeg vært en fattig mann i dag 8)

Tror ikke du er den eneste :wink:

Jeg synes det er bra at folk gjør seg kjent med bilen, men det bør gjøres i "kontrollerte former"..Det er fort gjort å treffe andre biler, og i verste fall mennesker..

"Lekingen" har iallefall reddet meg i mange situasjoner på "glatta"..

har "lekt" i mange år jeg,tør å påstå at det har gjort meg til en trygere sjafør hvis uhellet skulle være ute å jeg for en sleng :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det er på ein stor plass som det ikkje er folk på eller noko sånt, så synest eg at det burde vært lov å leike litt... Synest politiet burde sjå gjennom fingrene dersom dei kjeme øve eit par ungdomma som snurre litt inne på ei tom industritomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...