Terje325i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 hehe, endelig en som forstår;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da De har ikke noe å ta han på da Joda. Politiet slår ned på slikt. Kanskje ikke der du kommer fra (siden du sier det), men er normalt. Vet at dette strengt tatt ikke er burnout og slikt, men hvis politiet tolker det dithen, og hvis dette hadde vært i Halden-kommune, så hadde han faktisk fått en bot på 10 000,- for det stuntet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 såpass....er jo bare litt snurring på glatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg minnes at politiet slår ned på slikt her i byen også (Kongsberg). Vet ikke om det er bot, men har hørt noe om at det ikke er lurt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 essa,, tror ikke det gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da De har ikke noe å ta han på da Joda. Politiet slår ned på slikt. Kanskje ikke der du kommer fra (siden du sier det), men er normalt. Vet at dette strengt tatt ikke er burnout og slikt, men hvis politiet tolker det dithen, og hvis dette hadde vært i Halden-kommune, så hadde han faktisk fått en bot på 10 000,- for det stuntet der. De slår ned på slikt her også! Mister lappen her... Men det er ikke han som kjører, og om de ikke kan identifisere personen som kjører kan de ikke ta han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 uansett så er det vel ikke bevist at det er på offentlig eiendom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hmm, selge bilen så legge ut denne, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Herregud folkens, mannen må nå få lov til spinne litt på isen. Skader ingen, og diskusjonen om video og bilder av slikt på nettet begynner å bli litt gammel.. Hva med å åpne en ny tråd for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis jeg skulle ha fått bot for vær gang jeg har lekt meg litt. så hadde jeg vært en fattig mann i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis jeg skulle ha fått bot for vær gang jeg har lekt meg litt. så hadde jeg vært en fattig mann i dag Tror ikke du er den eneste Jeg synes det er bra at folk gjør seg kjent med bilen, men det bør gjøres i "kontrollerte former"..Det er fort gjort å treffe andre biler, og i verste fall mennesker.. "Lekingen" har iallefall reddet meg i mange situasjoner på "glatta".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 helt enig med deg jarli, viktig å bli kjent med hvordan bilen oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis jeg skulle ha fått bot for vær gang jeg har lekt meg litt. så hadde jeg vært en fattig mann i dag Tror ikke du er den eneste Jeg synes det er bra at folk gjør seg kjent med bilen, men det bør gjøres i "kontrollerte former"..Det er fort gjort å treffe andre biler, og i verste fall mennesker.. "Lekingen" har iallefall reddet meg i mange situasjoner på "glatta".. har "lekt" i mange år jeg,tør å påstå at det har gjort meg til en trygere sjafør hvis uhellet skulle være ute å jeg for en sleng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 så lenge det er på ein stor plass som det ikkje er folk på eller noko sånt, så synest eg at det burde vært lov å leike litt... Synest politiet burde sjå gjennom fingrene dersom dei kjeme øve eit par ungdomma som snurre litt inne på ei tom industritomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Var jo greit at reg nr også kom med på filmen da. Gjør jo jobben en del lettere hvis noen vil ha tak i han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå