Gå til innhold

Fahrfreude

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n.

Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig!

Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. :?

Ja, så er det sakt at det skal komme 5 utgaver i 2006 i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. :?

Så det er derfor jeg synes det er så lenge siden jeg har fått noe blad ja.. :) Men det kommer vel snart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n.

Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig!

Hmmm...jeg har forståelse for at bladet/magasinet blir laget på fritiden, men vi har faktisk betalt for medlemskapet under bestemte forutsetninger...no offence... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg har forståelse for at bladet/magasinet blir laget på fritiden, men vi har faktisk betalt for medlemskapet under bestemte forutsetninger...no offence... :roll:

Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig.

...har vurdert eit medlemskap i BMWCCN, men ser ut til at det bør leggjast på is??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har vurdert eit medlemskap i BMWCCN, men ser ut til at det bør leggjast på is??

Tja...jeg er medlem av BMWCCN mest for entusiasmens skyld...iom. at jeg ikke kjører på bane og ikke har behov for div. rabatter hos norske dele-pushere. For meg er det derfor avgjørende at BMWCCN´s forum består og at jeg får det lovede antall Fahrfreude til tiden... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN er mye mer enn bare Fahrfreude, selv om Fahrfreude er gøy å lese... Jo mer man bruker klubben, jo mer har man igjen for medlemskapet sitt.

Noe jeg synes er merkelig er at det før lokalavdelingen på Agder ble stiftet, så var det allerede ca 110 medlemmer? Hva hadde de igjen for medlemskapet sitt? Det var nettopp derfor lokalavdelingen ble stiftet i august i fjor, for å få ut mest mulig av BMWCCN kontigenten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...