mAZE Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Dere som er med i CCN, fått Fahrfreude enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Dere som er med i CCN, fått Fahrfreude enda eller? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n. Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Dere som er med i CCN, fått Fahrfreude enda eller? Nei ikke enda, var vel snakk om en uke eller 2 til det ble sendt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det er såpass ja. Ja men da får jeg bare smøre meg med tålmodighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Det dumper vel helt sikkert tilfeldig ned i postkassen som vanlig. Gleder meg til DVD'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n. Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig! Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n. Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig! Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. Ja, så er det sakt at det skal komme 5 utgaver i 2006 i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. Så det er derfor jeg synes det er så lenge siden jeg har fått noe blad ja.. Men det kommer vel snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Trodde det skulle komme i januar jeg.... Gleder meg til klubb-dvd'n. Uff ja, har ventet lenge nå og begynner å bli utålmodig! Det skulle vel _egentlig_ ha kommet i november/desember.. men 4. utgaven for 2005 ble droppet.. Hmmm...jeg har forståelse for at bladet/magasinet blir laget på fritiden, men vi har faktisk betalt for medlemskapet under bestemte forutsetninger...no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hmmm...jeg har forståelse for at bladet/magasinet blir laget på fritiden, men vi har faktisk betalt for medlemskapet under bestemte forutsetninger...no offence... Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hmmm...jeg har forståelse for at bladet/magasinet blir laget på fritiden, men vi har faktisk betalt for medlemskapet under bestemte forutsetninger...no offence... Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig. ...har vurdert eit medlemskap i BMWCCN, men ser ut til at det bør leggjast på is?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig. ...har vurdert eit medlemskap i BMWCCN, men ser ut til at det bør leggjast på is?? Tja...jeg er medlem av BMWCCN mest for entusiasmens skyld...iom. at jeg ikke kjører på bane og ikke har behov for div. rabatter hos norske dele-pushere. For meg er det derfor avgjørende at BMWCCN´s forum består og at jeg får det lovede antall Fahrfreude til tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 BMWCCN er mye mer enn bare Fahrfreude, selv om Fahrfreude er gøy å lese... Jo mer man bruker klubben, jo mer har man igjen for medlemskapet sitt. Noe jeg synes er merkelig er at det før lokalavdelingen på Agder ble stiftet, så var det allerede ca 110 medlemmer? Hva hadde de igjen for medlemskapet sitt? Det var nettopp derfor lokalavdelingen ble stiftet i august i fjor, for å få ut mest mulig av BMWCCN kontigenten sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå