Gå til innhold

Fahrfreude

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke det er noe stas med denne DVD'en jeg. Det er nok fordi jeg ikke er med på disse banekjøringene som gjengis på dvd'en. For min del synes jeg den kalenderen jeg fikk for 2-3 år siden var mer bruksnyttig. Hadde nytte av den et helt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe stas med denne DVD'en jeg. Det er nok fordi jeg ikke er med på disse banekjøringene som gjengis på dvd'en. For min del synes jeg den kalenderen jeg fikk for 2-3 år siden var mer bruksnyttig. Hadde nytte av den et helt år.

Man får håpe det kommer med mye morsom kjøring, på tross av at idealspor er påkrevd - så og si. Leste litt på en diskusjon for en stund tilbake på CCN forumet at folk var litt misfornøyd med litt "favorittisering" av diverse biler..? Noen som har noen formeninger om det? Virker ganske åpenbart at alle med E30 M3 er bilen som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe kult i bladet da?

Faktura på 400,-... ;)

Det er nok litt begrenset hvem som interesserer seg for DVDen, og det henger nok sammen med treffdeltakelse. Synes den har vært grei nok å se de gangene jeg ikke har vært med på noe, men da har jeg savnet litt mer "pulstaking" på andre ting enn bare idealsporterping. Men alt dette henger nok ganske sikkert sammen med at de aller fleste i styret er hardcore banekjørere. De som ikke er det må nok prøve å komme seg inn i styret hvis de vil ha forandringer.

Denne gangen håper jeg jo såklart at jeg er med selv også, og at det IKKE er episoden hvor jeg lekte plenklipper. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å kritisere verken forsinkelser med Fahrfreude eller at 2005 dvden ikke kommer i det første bladet for i år. Det er frivillige folk, og de som jobber mest er uten tvil de som jobber med nettopp Fahrfreude og diverse kontorting. Hva Frederick gjør vet jeg ærlig talt ikke, men han er flink til å forsvare folk (og andre i styret) når noen begynner med kritikk.

Når det gjelder pengebruk er det jo bare å se på regnskapet(som alle har tilgang til). Men det er dyrt å holde banetreff! Og Fahrfreude står vel for omtrent en halv mill i utgifter, så det er langt fra småtteri. Tysklandstur 2005, tilbakeføring av midler til lokalavdelinger, osv, osv...

For å si det sånn, de som bruker klubben mye(nå tenker jeg ikke på rabattavtaler), men går på banetreff, sosiale treff, blir kjent med folkene i styret og lederne i de andre lokalavdelingene, de setter mer pris på klubben enn de som "bare" får Fahrfreude i postkassen tre ganger i året. Og når klubbdvden ikke kommer på tida, da er hundreogett ute...

Tilbake til de i styret, de er alle kjempekoselige folk. Jeg synes ikke det blir riktig å slenge med leppen om forsinkelser og andre ting når man ikke kjenner folkene og ikke vet helt hvor mye jobb det er med de forskjellige tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får håpe det kommer med mye morsom kjøring, på tross av at idealspor er påkrevd - så og si. Leste litt på en diskusjon for en stund tilbake på CCN forumet at folk var litt misfornøyd med litt "favorittisering" av diverse biler..? Noen som har noen formeninger om det? Virker ganske åpenbart at alle med E30 M3 er bilen som gjelder.

Det er litt sannhet i det. Det var et innlegg der det ble oppfordret til å skifte navn på BMWCCN forumet til E30-forumet. Men det er bare det at flere i styret har E30 M3, og en av de elsker å prate om M3'n sin(dere vet sikkert hvem jeg mener).

Det er litt powersliding på BMWCCN-treff også, men ikke i Gatebil stil selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så noe fra 02/classic treffet eller?

Var ett eller annet om det i bladet ja.. Har ikke studert det så nøye enda. Skal lese gjennom det på jobb i morra.. (Ja, jeg har lite å gjøre om dagen. :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes grensa for "powersliding" er veldig lav for svartflagging, av hva jeg har sett.

Men mange medlemmer er godt voksne og jeg kan skjønne at mange har kjørt av seg (og kanskje jeg vil mene det samme da jeg er 35). Intressant å sett på "powerslidingen" om det hadde vært vått på banen og nedbør. Trenger ikke 200hk for å spinne løs da.. Det som skremmer meg mer er hvor tett bilene ligger, samt at jeg selv ble forbikjørt mange ganger på steder som det ettertrykkelig var strengt forbudt å kjøre forbi. Det går ikke fort med 318, men regler er vel regler - for alle?

Edit: Ang. fakturaen: Det lå ikke noe faktura i bladet mitt? :roll: Betales ikke dette årlig etter datoen du ble medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å kritisere verken forsinkelser med Fahrfreude eller at 2005 dvden ikke kommer i det første bladet for i år. Det er frivillige folk, og de som jobber mest er uten tvil de som jobber med nettopp Fahrfreude og diverse kontorting. Hva Frederick gjør vet jeg ærlig talt ikke, men han er flink til å forsvare folk (og andre i styret) når noen begynner med kritikk.

Kjenner ham ikke jeg heller, men kan ikke si han gir noe godt inntrykk på nettet.

Når det gjelder de andre, Geir gjør definitivt mye for klubben, men kontortingene tror jeg faktisk det betales for. Mulig jeg er helt på jordet nå, men trodde kanskje at Hedi var deltidsansatt i klubben?

Og ellers, så er det helt greit at det er mye frivillig arbeid som nedlegges av en flott gjeng, både sentralt og i lokallagene. Men som Fredrik (ikke Frederick) tidligere har sagt, så betaler man jo faktisk for noe, og må da kunne forlange et eller annet tilbake, selv om det er frivillig arbeid. Mener forøvrig at jeg har hørt fra sentrale personer at treffene går rundt av seg selv (pga. lotteriet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...