Gå til innhold

første året med lappen..

Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1året (96/97) jeg hadde lappen kjørte jeg av veien 2 ganger iløpet av vinteren pga fart og bil uten bremser (ikke akkurat eu-ok)

sendte en bonde tvers over sinsenkrysset med firmabilen jeg hadde lånt (lærlingelønna forsvant den mnd :cry: )

ble påkjørt bakfra av en 50åring og fikk skylda (?)

ingen skader de neste årene heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.året kræsjet jeg i en møtendene bil i ca 15 km/t i en sving i nedover bakke med 15cm blaut sørlandsslaps... den andre bilen hadde nesten stoppa. men ble mi skyld. Bilen jeg kjørte var en Fiat Uno, so mer MYK... måtte skøte bilen fra demper tårna etterpå for å få den fin igjen :) Etter på har det og blitt litt... har hatt lappen i 2 og et halvt år nå. Kræsja først den unoenm, kjørte utfor en gang sist vinter, kjørte i en gravemaskin med en kundebil på verkstedet jeg jobba på før (corsaen stakkar var bøyd helt opp til taket :P), taka e30'n min denne vinteren, og bulka den nye e30'n min litt her om dagen (denne var sladdebil, så greit nok). Fått 2 parkeringsbøter og 2 store fartsbøter... Sånt som skjer når man bor på landet og kjører 30-40.000 km i året på bare vas. Men men blir vel voksen en dag jeg og!

En god ting har jeg fått ut av diverse kræsj, jeg bruker ALLTID sikkerhetssele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sklei in i et autoværn i en sving, knuste bremse klossen i flerebiter og knuste litt av front fangeren.

Kjørte på et rådyr i 80 på en skogsvei.

Skrapa opp hele bakpanelet på et parkerings hus gjørne xD

Allt på en 02 celica :( dyr start :P

Parkeringshuset

1177oktober20041yj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var max uheldi når jeg skulle leke meg i et kryss.. Var en tidlig morgen, masse vann på veien, kom bredt inn i krysset, klarte ikke å rette opp pga mistet feste på forhjulene, og når de endeli tok tak, havnet jeg inn i vikepliktskiltet... Trykte inn fronten til BMW merket, og vips var bilen rammeskjeiv... Ny frontplate og grill, i jigg + lakk kostet meg 6400,-... Hadde hatt lappen i 3uker.. Ellers kjørte jeg i en mini-traktor (uten lys og fører) som stod MIDT på veien på en øde strekning i mørket og snøstorm.. Klarte akkurat ikke å svinge unna... Knuste frontlykta og deformerte forkant på skjermen og hjørnet på panseret.. Heldigvis med herjebilen (passat -86). Ellers har jeg bare fått to parkeringsbøter.. Men jeg har vært nære på et par ganger ved laserkontroll, men hvem har vel ikke det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...