Gå til innhold

fixe bremsekalipper`n


shadow
 Share

Anbefalte innlegg

venstre brems tar ikke fullstendig på min 91 e36. Ser på bremseskiva at det bare er et lite område av klossen som berører..en smal stripe med en bredde på ca 1 1/2 cm...Er litt skipt, mister jo en del bremse-effekt..

Prøvde å presse inn litt fett gjennom smøre-nipper`n, men det var umulig.... Noen forslag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du byttet bremsevæske. Stemplet som er rustet fast. I og med at du ikke visste dette med lufteskrue, er det kanskje best å sette bilen på verksted. Dette kan ikke bli så dyrt. (Mener ikke å gjøre narr av deg!!!) Det er en grunn til at det er serviceintervall på bremsevæske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvar gong eg skifter bremseklosser og skiver på bilen min (og vennene mine sine) teke eg "av" kaliptra og teke ut sylinderen.

Ut fra dei opplysningane du gir her, kan det virke som om sylinderen din er "full" i rust!

Det skal ikkje mykje rust til for at det har innverknad på bremsene, ettersom dette er laga med nøyaktig pasning. Når eg tok ut mine, måtte eg ha 5 bar trykk for å få dei ut (og det er ein del!) på grunn av "all" rusten som var der.

Ta eit smergelpapir (eller pusseklut) og gjer dei reine for rust og drit. Så monterer du dei igjen. Skal vere ein pakning heilt inerst og ein støvpakning ytterst. Ver forsiktig så du ikkje øydlegge nokon av dei.

Når du har montert det sammen igjen, lufter du bremsene ved å kople ein slange til lufteskrua og pompe på bremsen til det ikkje er igjen luft i systemet (pass på å etterfylle med bremseveske)...

Vist du ikkje kan dette sjølv, spørr ein mekaniker om råd o.l...

Kanskje ikkje så godt forklart dette :-( Men lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også ein moglegheit.. Men vist det er sånn som han seie, at han ikkje får bremser på eine sida av kalipteret, kan det vere litt vanskeleg å få det ut med å berre trykke på bremsen.. Ville brukt trykkluft vist eg var deg.. :-)

Ytterste støvhette kan vere litt forbanna ja :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venstre brems tar ikke fullstendig på min 91 e36. Ser på bremseskiva at det bare er et lite område av klossen som berører..en smal stripe med en bredde på ca 1 1/2 cm...

Bytt klosser, skrap/hakk bort løs rust der hvor klossene glir i kaliper og kjenn etter at kaliperen glir lett på glideboltene. Skulle ikke noe av dette hjelpe har jeg to nyoverhalte kalipere som er til salgs. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...